تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

آغاز فروش فوق‌العاده ۵ محصول سایپا

فروش فوق‌العاده پنج محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ امروز (سه‌شنبه، ۱۸ خرداد) آغاز شد و متقاضیان به مدت سه روز فرصت دارند تا در این طرح مشارکت کنند.

کد خبر: ۹۵۰۰۱
۱۴:۱۸ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

آغاز فروش فوق‌العاده سایپا

دیدارنیوز ـ به گزارش سایپا، این گروه خودروسازی در راستای آرامش بازار و جلوگیری از هر گونه واسطه‌گری در بازار خودرو، فروش فوق‌العاده پنج محصول پُرفروش خود را از ساعت ۱۴ امروز آغاز کرد.

بر این اساس متقاضیان از امروز به مدت سه روز فرصت دارند که برای ثبت‌نام خودرو‌های تیبا صندوق‌دار (رینگ فولادی)، تیبا۲ (رینگ فولادی)، ساینا دنده‌ای (رینگ فولادی)، ساینا اس و کوییک اس اقدام کنند.

منتخبان طرح فروش فوق‌العاده حداکثر تا ۹۰روز می‌توانند خودروی ثبت‌نام شده را تحویل بگیرند.

بر این اساس متقاضیان فرصت دارند از امروز به‌صورت ۲۴ ساعته به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا (اینجا) مراجعه کنند و عملیات پیش‌ثبت‌نام را انجام دهند.

در پیش‌ثبت‌نام این طرح نیز مانند طرح‌های گذشته فروش خودرو در کشور مبلغی دریافت نمی‌شود، اما پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخب ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز کل مبلغ خودرو، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام‌های لازم را انجام دهند.

گروه سایپا به عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور موفق به تولید ۴۸ هزار و ۵۶۰ دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت‌ماه شد که شامل ۴۲ هزار و ۷۵۷ دستگاه خودرو در خانواده تیبا، سه‌هزار و ۶۲۶ دستگاه سایپا ۱۵۱ (وانت پراید) و ۲ هزار و ۱۷۷ دستگاه شاهین بود.

این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۱۲.۰۶ درصدی نشان می‌دهد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی