تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

چرا مدیران مدارس و کارمندان آموزش و پرورش شامل لایحه رتبه بندی نمی‌شوند؟

نماینده رباط کریم در مجلس از اینکه لایحه رتبه بندی معلمان شامل حال مدیران مدارس و کارمندان آموزش و پرورش نمی‌شود انتقاد کرد.

کد خبر: ۹۴۹۷۲
۱۲:۵۸ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

نماینده رباط کریم رتبه بندی معلمان

دیدارنیوز ـ حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۸ خرداد) و در جریان بررسی کلیات لایحه رتبه بندی معلمان و در مخالفت با آن اظهار داشت: معلم و محصل خط قرمز مجلس شورای اسلامی است و برای تقویت آن‌ها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد، اما با توجه به اینکه دولت ماه‌های پایانی کار خود را سپری می‌کند بهتر بود که این لایحه در دولت آتی مطرح و با نظرات خاص آن‌ها به مجلس ارسال می‌شد.

وی افزود: در این لایحه بر انجام رتبه‌بندی معلمان تأکید شده، اما چگونگی اجرا مشخص نیست؛ متاسفانه در این لایحه به معلم به مفهوم عام نگاه نکرده و معلمان مدارس غیرانتفاعی و حمایتی را شامل نمی‌شود و در حالی که این معلمان با مدرک تحصیلی بالا و حقوق‌های پایین و بدون بیمه فعالیت می‌کنند. نماینده مردم رباط کریم در مجلس تصریح کرد: در لایحه رتبه بندی معلمان آمده است که مدیران مدارس و کارکنان مشمول رتبه بندی نمی‌شوند، محرومیت این افراد علاوه بر اینکه انگیزه آن‌ها را می‌گیرد آسیب‌هایی هم خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی