تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیام محمود عباس به رئیس جمهور تونس

سفیر فلسطین در تونس نامه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره مساله فلسطین، روابط دوجانبه و راه‌های تقویت آنها را به رئیس جمهور تونس تحویل داد.

کد خبر: ۹۴۹۵۵
۱۲:۲۶ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

پیام محمود عباس به رئیس جمهور تونس

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، هائل الفاهوم، سفیر فلسطین در تونس نامه محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای قیس سعید، رئیس جمهور تونس درباره مساله فلسطین، روابط دوجانبه و راه‌های تقویت آنها را تحویل داد.

عباس در این نامه از رئیس جمهور، دولت و مردم تونس بابت حمایت‌شان از مساله فلسطین، نقش بزرگ و سازنده این کشور در شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل و نیز دیپلماسی گسترده این کشور که نقش مهمی در پشتیبانی از حق فلسطین در درگیری‌های اخیر ایفا کرد، تقدیر و تشکر کرد.

قیس سعید که در کاخ قرطاج میزبان الفاهوم بود، نیز بر موضعگیری ثابت تونس در حمایت، پشتیبانی و همبستگی با حق فلسطینی‌ها و حمایت از آنها در تمامی زمینه‌های سیاسی و محافل عربی و بین‌المللی تاکید کرد.

رئیس جمهور تونس در ادامه با تاکید بر اهمیت تقویت همبستگی و وحدت ملی فلسطین در تمامی مناطق فلسطینی و توسعه آن در راستای تقویت موضعگیری فلسطین در مساله عادلانه‌شان اظهار کرد: این حق با گذشت زمان از بین نرفت و ملت فلسطین این مساله را در جنگ اخیر ثابت کردند.

همچنین قیس سعید و الفاهوم در این دیدار بر عمق روابط دوجانبه فلسطین و تونس و توسعه آن در راستای منافع دو ملت و دو کشور و لزوم پیشبرد آنها در تمامی زمینه‌ها و سطوح تاکید کردند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی