تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی وزارت علوم

ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه‌ها و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از امروز - سه شنبه - در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

کد خبر: ۹۴۹۲۱
۱۰:۵۴ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم

دیدارنیوز ـ به گزارش سازمان سنجش آموزش کشور، فرایند ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از امروز در درگاه الکترونیکی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و تا روز شنبه ۲۲ خردادماه ادامه دارد.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس است.

داوطلبان باید سریال ۱۲ رقمی ثبت نام آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ را به مبلغ ۹۰ هزار تومان از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

این آزمون روز جمعه ۲۲ مرداد ماه برگزار می‌شود.

گفتنی است: در این آزمون هزار و ۹۶۰ نفر جذب می‌شوند که از این تعداد، هزار و ۶۹۳ نفر سهمیه دانشگاه‌ها، ۱۴۸ نفر سهمیه موسسات آموزشی و پژوهشی، ۱۱۹ نفر سهمیه پارک‌های علم و فناوری هستند و حوزه ستادی وزارت علوم هم در این آزمون فاقد سهمیه است.

کارکنان قراردادی شاغل در دانشگاه‌ها و موسسات وابسته نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و میزان سنوات آنان در زمان ثبت‌نام به حداکثر سن اضافه خواهد شد.

همچنین افراد بومی شهرستان‌ها در زمان ثبت نام باید نسبت به بارگذاری فرم استشهاد محل سکونت به منظور محاسبه امتیاز بومی‌گزینی در سامانه ثبت‌نام اقدام کنند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: وزارت علوم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی