تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

جواد کریمی در راه ایتالیا برای ملحق شدن به تیم ملی والیبال

ولادمیر آلکنو سرمربی تیم ملی ایران، جواد کریمی را برای حضور در اردوی تیم ملی در ایتالیا دعوت کرد.

کد خبر: ۹۴۸۸۳
۰۹:۱۸ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

جواد کریمی در راه ایتالیا برای ملحق شدن به تیم ملی والیبال

دیدارنیوز - با فراخوان ولادیمیر آلکنو، جواد کریمی پاسور اردونشین تیم ملی برای پیوستن به جمع ملی‌پوشان حاضر در لیگ ملت‌ها صبح امروز به ایتالیا پرواز کرد.

کریمی که از زمان اعزام تیم ملی به ریمینی به تمرینات خود همراه با تیم ملی جوانان ادامه داده و از سوی کادر فنی تیم ملی زیر نظر گرفته شده بود، از سوی ولادیمیر آلکنو به ایتالیا فراخوانده شد تا با پیوستن به جمع ملی‌پوشان حاضر در لیگ ملت‌ها از هفته آینده فرصت حضور در ترکیب ایران را داشته باشد.

کریمی روز گذشته همراه با اردونشینان جوان ایران تست PCR داد که نتیجه‌اش منفی بود و مجوز پرواز او به ایتالیا را صادر می‌کرد. او همچنین عصر دیروز آخرین تمرینش را همراه با جوانان انجام داد و سپس صبح امروز به سوی میلان پرواز کرد.
پاسور جوان تیم ملی که از سوی سرمربی تیم ملی فرصت حضور در ترکیب تیم ملی به او داده شده، از میلان به شهر بولونیا منتقل می‌شود تا به مدت سه روز در منطقه زرد لیگ ملت‌ها واقع در این شهر قرنطینه شود. در صورت منفی‌بودن تست‌های مربوط به کرونا که در بدو ورود به ایتالیا از این بازیکن گرفته می‌شود، کریمی از جمعه هفته جاری به جمع ملی‌پوشان والیبال ایران در ریمینی می‌پیوندد.

لازم به ذکر است بنا به مقررات لیگ ملت‌ها تعداد اعضای هر تیم نباید بیش از ۲۵ نفر باشد و با توجه به اینکه ورود کریمی به ریمینی (جمعه) جمع اعضای تیم ایران را به ۲۶ نفر می‌رساند، ضرورتا باید یک فرد از لیست تیم ملی در حباب لیگ ملت‌ها کاسته شود که تصمیم‌گیری در این زمینه به روز جمعه موکول شده است.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی