تیتر امروز

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

دفاع قاطع کرباسچی از همتی

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: شرایط سخت اقتصادی و سیاسی کشور خانواده ها و آینده جوانان و نسل آتی ما را تهدید می کند و مشکلات فزاینده‌ای را در افق نزدیک و دور نشان می دهد و حضور آقای همتی نقطه عطفی در این میان است.

کد خبر: ۹۴۷۳۱
۱۱:۲۷ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

دفاع قاطع کرباسچی از همتی

دیدارنیوز - غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگویی اظهار داشت: ورود آقای همتی به صحنه انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک مدیر اجرایی با تجربه و با سابقه خوب، نقطه امیدی برای حل معضلات و گرفتاری ها و مشکلاتی است که بدان مبتلا هستیم.

وی افزود: شرایط سخت اقتصادی و سیاسی کشور خانواده ها و آینده جوانان و نسل آتی ما را تهدید می کند و مشکلات فزاینده‌ای را در افق نزدیک و دور نشان می دهد و حضور آقای همتی نقطه عطفی در این میان است.

کرباسچی اظهار امیدواری کرد: انشالله آقای همتی به عنوان یک مدیر اقتصادی توانمند، بتواند قدمی برای حل معضلات کشور بردارند و به دور از ناامیدی ها و شرایط سختی که تبلیغ می‌شود و البته امیدهای واهی بعضی از متوهمین قدمی برای اصلاح شرایط اقتصادی کشور و به طبع آن شرایط اجتماعی و سیاسی داخلی و خارجی بردارد. حضور یکپارچه پای صندوق های رای و کمک به انتخاب ایشان به عنوان یک مدیر توانمند اقتصادی می‌تواند نقطه امیدی برای آینده ایران باشد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
1
0
از جنس خودش داره دفاع می کنه
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی