تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

پرسپولیس همچنان پیگیر ماجرای جنجالی حمله به اتوبوس در اصفهان

باشگاه پرسپولیس با گذشت دو هفته از اتفاقات اصفهان و ماجرای حمله به اتوبوس به این باشگاه، همچنان در انتظار مشخص شدن وضعیت این اتفاق است.

کد خبر: ۹۴۷۲۹
۱۱:۲۴ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

پرسپولیس همچنان پیگیر ماجرای جنجالی حمله به اتوبوس در اصفهان

دیدارنیوز - کاروان پرسپولیس در مسیر حضور در استادیوم برای بازی برابر ذوب آهن با حمله چند موتورسوار به اتوبوس خود مواجه شد که اتفاقات ترسناکی را شکل دادند. یحیی گل محمدی و افشین پیروانی که به شدت نسبت به این اتفاقات موضع گرفته بودند، خواهان مشخص شدن عوامل حمله به اتوبوس این تیم بودند. در این زمینه در اتفاقی جالب همان زمان با اعلام نیروی انتظامی اصفهان مبنی بر دستگیری عوامل درگیری و حمله به اتوبوس، همه در انتظار مشخص شدن این موضوع بودند.

پرسپولیس در این زمینه شکایت خود را به کمیته انضباطی نیز اعلام کرد و خواهان مشخص شدن عوامل این درگیری بودند. با این حال با گذشت دو هفته از این اتفاق و در شرایطی که نیروی انتظامی نیز مدعی دستگیری حمله کنندگان شده بود، هنوز هیچ اعلامی به این باشگاه نشده است. ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس مدعی است که کمیته انضباطی و اخلاق هنوز پاسخی به این درخواست باشگاه پرسپولیس نداده‌اند و همچنان پیگیر این موضوع تا مشخص شدن حقیقت خواهند بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی