تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

محمد حسین: ایران نسبت به قبل افت کرده است

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال بحرین براین باور است که تیم کنونی ایران با وجود این همه لژیونر نسبت به چند سال قبل افت کرده است. او از نقاط قوت کنونی تیم ایران سخن به میان آورد.

کد خبر: ۹۴۶۷۰
۰۸:۴۱ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

محمد حسین: ایران نسبت به قبل افت کرده است

دیدارنیوز - به نقل از البلاد، تیم ملی فوتبال بحرین در هفته دوم دور برگشت انتخابی جام جهانی امشب از ایران پذیرایی خواهد کرد.

محمد حسین مدافع سابق بحرین گفت: بازیکنان باید با اعتماد به نفس بالا پای به این دیدار گذارند و ترسی از نام ایران داشته باشند.ایران روی توپ های عرضی، ضربات کرنر و ارسال ها برنامه دارد. آنها در چنین حرکت های تبحر دارند. تمرکز در دفاع و روی آوردن به ضد حملات استراتژی تیم ملی ایران و باشگاه های این کشور است.

محمد حسین در سال ۲۰۰۰ که بحرین با نتیجه سه بر یک ایران را در انتخابی جام جهانی شکست داد یکی از گل ها را به ثمر رساند. او درباره تفاوت تیم کنونی ایران با تیم آن دوران گفت: من براین باور هستم که کیفیت همه تیم های آسیایی پایین آمده است و این تنها شامل ایران نمی شود. ایران در آن سال ها ۱۱ بازیکن در ترکیب داشت که همگی در لیگ های اروپایی بازی می کردند اما الان بازیکنی مطرح و سرشناس در ترکیب آنها نمی بینیم. پیروزی برابر ایران بسیار مهم است چرا که تا ۸۰ درصد زمینه ساز صعود ما به دور بعد می شود.

او در پایان گفت: به نظرم تفاوت زیادی بین ایران و بحرین وجود ندارد. تیم ما طلسمی برای ایران است و با پیروزی برابر این تیم می توانیم با روحیه بسیار بالا ادامه رقابت ها را دنبال کنیم.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی