تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فرماندار تهران: در ایام تبلیغات تجمع در مکان‌های مسقف ممنوع است

معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: با اعلام اسامی نامزد‌های ریاست جمهوری، انتخابات به صورت جدی وارد مرحله تبلیغات شده و در این باره باید محل‌های نصب پوستر‌های تبلیغات نامزد‌ها نیز مشخص و نصب گردد. در ایام تبلیغات تجمع در مکان‌های مسقف نخواهیم داشت.

کد خبر: ۹۴۳۲۲
۱۷:۳۱ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

فرماندار تهران: در ایام تبلیغات تجمع در مکان‌های مسقف ممنوع است

دیدارنیوز ـ فرهادی خطاب به نامزد‌ها افزود: نامزد‌های انتخابات باید با درنظر گرفتن تمامی دستورالعمل‌ها وشیوه نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا حد امکان و با استفاده از بستر فضای مجازی به ارائه برنامه‌ها و دیدگا‌های تبلیغاتی خود پرداخته و در ستاد‌های خود از تجمعات بیش اندازه پرهیز نمایند.

رئیس حوزه انتخابیه تهران با اشاره به تصمیات اتخاذ شده از سوی ستاد انتخابات کشور افزود: در ایام تبلیغات تجمع در مکان‌های مسقف نخواهیم داشت و اصل بر این است که مکان‌های رو باز مانند استادیوم ها، محیط‌های روباز آموزشی در تبلیغات استفاده شود و نامزد‌ها از قبل می‌بایست درخواست و برنامه‌های خود را به ستاد انتخابات تهران اعلام و با هماهنگی ستاد این امر محقق گردد.

فرهادی در پایان با تاکید بر اینکه مجریان انتخابات موظف به نظارت بر فعالیت ستاد نامزد‌های انتخاباتی هستند، خاطرنشان کردند: بر اساس رنگ بندی حوزه‌های انتخابات در شهر‌های زرد ۳۰ نفر، نارنجی ۲۰ نفر و در شهر‌های قرمز ۱۵ نفر امکان حضور در ستاد‌های نامزد‌های انتخابات را خواهند داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی