تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کشف یکهزار و ١٠٧ کتانی قاچاق شده در کهریزک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۵ میلیارد ریال کفش‌های کتانی قاچاق در یک ساختمان در "کهریزک" خبر داد.

کد خبر: ۹۴۳۰۲
۱۵:۵۹ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

کشف  کتانی قاچاق شده در کهریزک

دیدارنیوز ـ سرهنگ علی، ولی پور گودرزی در این باره اظهار کرد: با کسب اطلاعاتی در خصوص تخلیه و دپوی تعداد فراوانی کفش‌های کتانی در ساختمانی چند طبقه در "کهریزک" تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی گفت: تحقیقات نشان داد که اطلاعات به دست آمده صحیح است و کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی هویت مالک این ساختمان را نیز به دست آوردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: با انجام هماهنگی‌های قضائی حکم بازرسی از داخل ساختمان اخذ شد و در بررسی از این ساختمان هزار و ۱۰۷ جفت کتانی خارجی فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف شد.

وی با بیان اینکه دستگیری مالک اموال در دستور کار قرار دارد، گفت: کالای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد و کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: قاچاق کالا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی