تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

لیلارد، رکورد پرتاب ۳ امتیازی در پلی‌آف NBA را شکست

ستاره تیم بسکتبال پرتلند تریل بلیزرزبا ۱۲ پرتاپ ۳ امتیازی رکورد پرتاب سه امتیازی موفق در پلی‌آف NBA را شکست.

کد خبر: ۹۴۲۸۲
۱۶:۳۰ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

لیلارد، رکورد پرتاب ۳ امتیازی در پلی‌آف NBA را شکست

دیدارنیوز -  در ادامه رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA، دو تیم دنور و پرتلند برای پنجمین بار به مصاف یکدیگر رفتند که در انتهای این بازی، دیمین لیلارد موفق شد با ۱۲ اقدام منجر به گل، رکورد بیشترین پرتاب سه امتیازی موفق در یک بازی پلی‌آف را بشکند.

این دیدار در وقت اضافه با نتیجه ۱۴۷ - ۱۴۰ به سود دنور تمام شد تا سری دو تیم در پلی‌آف، با نتیجه ۳ - ۲ به سود دنور ناگتس پیگیری شود.

بهترین بازیکن این دیدار «دیمین لیلارد» ستاره تیم پرتلند بود که ۵۵ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۰ پاس گل را به ثبت رساند. «نیکولا یوکیچ» نیز با کسب ۳۸ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۹ پاس گل ستاره تیم دنور بود.

«لیلارد» که فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد، با ثبت ۱۲ پرتاب سه امتیازی موفق در این دیدار، رکورد «کلی تامپسون» با ۱۱ ریباند موفق در یک بازی پلی‌آف را شکست.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی