تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

جهاد اسلامی فلسطین: بایدن همان "ترامپ دیگر" است

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، رئیس جمهوری فعلی آمریکا همان رئیس جمهوری سابق این کشور است و تنها فرقش با ترامپ این است که توییت نمی‌کند.

کد خبر: ۹۴۲۵۱
۱۴:۰۳ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

جهاد اسلامی فلسطین: بایدن همان

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری سما، محمد الهندی، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و مسوول اداره سیاسی گفت، نبرد اخیر مقاومت فلسطین به نیابت از کل امت در مقابله با طرح صهیونیستی است که دنبال متلاشی کردن شرق اسلامی، منع نهضت آن و غارت ثروت‌های خاورمیانه است.

وی در همایش مجازی انجمن "الشتات" فلسطین در سوئد و تجمع "عائدون" به مناسبت سالروز تاسیس سازمان آزادی بخش فلسطین گفت: درست است که در دوره‌های قبلی شکست نخوردیم و دستاوردهایی داشتیم اما در این نبرد در زمانبندی، عنوان و نتایج آن نقطه عطفی حاصل شد.

الهندی گفت، صداهای تاثیرگذاری امروز در غرب و داخل خود اراضی اشغالی بلند شده است زیرا انکار حقوق فلسطینیان بی فایده است و توافقنامه‌ها و جنگ‌ها به سلطه جویی آنها کمک نمی‌کند و این تنها یک نقطه شروع است‌.
وی افزود، مقاومت خود سلاحش را می‌سازد و به قدرت‌های تسلیحاتی وابسته نیست، مقاومت سلاحی می‌سازد که دشمن صهیونیستی را فلج کرده و آن را در گرو سلاح مقاومت نگه می‌دارد.

الهندی گفت، مقاومت خود تصمیم گیرنده است و شهامت اجرای تهدیدات خود را دارد.

وی ادامه داد، چالش‌های زیادی وجود دارد و این چالش‌ها از لحظه برقراری آتش بس شروع شده است. این چالش‌ها مستلزم بسیج عمومی تمامی گروه‌های ملت و امت و آزادگان است. بارزترین این چالش‌ها تلاش برای سرقت این پیروزی به نفع روند مذاکرات بیهوده و شراکت با دشمن است تا تشکیلات خودگردان فلسطین باز گردد و ناامیدی و تعلل را گسترش دهد.

الهندی افزود، دومین این چالش ها نبرد برای بازسازی غزه است چرا که اراده قدرت‌های بین المللی و منطقه‌ای برای دستیابی به نفوذ در غزه همپوشانی دارد. سومین این چالش‌ها سرکوبی روح ملی ملت فلسطین در اراضی اشغالی خود در سال ۱۹۴۸ است کسانی که درگیری بر سر فلسطین را به خانه اول بازگردانده و با یک ضربه تلاش و سرمایه‌گذاری غرب و پروژه های یهودی سازی را ناکام گذاشتند.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین گفت، کرانه باختری و در دل آن قدس میدان درگیری مرحله بعدی است. ممانعت از گسترش انتفاضه مردم کرانه باختری بزرگترین دغدغه دشمن است که تمامی توان خود را برای سرکوب آن به کار می‌گیرد از جمله اینکه تلاش دارد شراکت خود را با تشکیلات خودگردان فلسطین تحت نظارت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا که همان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکاست و فقط توییت نمی‌کند، احیا کند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی