تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
رئیس اداره شیرخشک‌های رژیمی و غذا‌های ویژه سازمان غذا و دارو خبر داد:

تولید شیرخشک رژیمی برای نخستین بار در کشور

رئیس اداره شیرخشک‌های رژیمی و غذا‌های ویژه سازمان غذا و دارو از صدور مجوز تولید ۶ فرآورده در حوزه شیرخشک‌های رژیمی و غذا‌های ویژه در داخل کشور خبر داد.

کد خبر: ۹۴۰۱۹
۱۳:۴۶ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

تولید شیرخشک رژیمی

دیدارنیوز ـ به گزارش وبدا، بهادر صیدمحمدیان با اشاره به برنامه عملیاتی سازمان غذا و دارو مبنی بر حمایت از تولید داخل و خودکفایی کشور اظهار کرد: پس از تولید غذای ویژه بیماران فنیل کتونوریا (PKU) برای اولین بار در کشور، فراخوان تولید شیرخشک‌های رژیمی و غذا‌های وارداتی ویژه، صادر و شرکت‌های تولیدکننده نسبت به تولید این فراورده‌ها ورود کرده و درحال اخذ مجوز‌های لازم به منظور تولید فرآورده ویژه بیماری PKU با نام Lactomil PKU، شیرخشک رژیمی NAN LF و NAN Comfort، شیرخشک‌های رژیمی Truevital AR و Truevital CMA و Truevital Comfort و غذای ویژه MCT OIL شده اند.

وی افزود: نمونه آزمایشی فرآورده ویژه بیماری PKU تولید شده پس از اخذ تاییدیه‌های لازم از آزمایشگاه مرجع کنترل غذا و دارو و تجهیزات پزشکی به مرحله تولید نهایی خواهد رسید.

رئیس اداره شیرخشک‌های رژیمی و غذا‌های ویژه سازمان غذا و دارو با بیان اینکه فرآورده‌های تولید شده پس از اخذ تائیدیه‌های لازم در اختیار مراکز درمانی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: امید است با تکیه بر دانش و توانایی داخلی در این زمینه از واردات این فرآورده‌ها بی نیاز شویم و همگام با ممالک پیشرفته دنیا در این زمینه، به تولید این فرآورده‌ها بیفزاییم.

حمایت سازمان غذا و دارو از تولید شیرخشک‌های رژیمی و غذا‌های ویژه

صیدمحمدیان با اشاره به تولید شیرخشک‌های هیدرولیز شده Comfort نیز برای اولین بار در کشور گفت: صدور مجوز ساخت این فراورده نیز در حال بررسی و طی کردن الزامات لازم است.

وی با بیان اینکه مجوز تولید شیرخشک‌های رژیمی و غذا‌های ویژه براساس ضوابط و دستورالعمل‌های معتبر داخلی و بین المللی صادر می‌شود، عنوان کرد: بطور قطع با نظارت‌های سازمان غذا و دارو فراورده‌های تولیدی تولید داخل توان رقابت کیفی با مشابه خارجی خود را دارند.

رئیس اداره شیرخشک‌های رژیمی و غذا‌های ویژه سازمان غذا و دارو با تاکید بر حمایت سازمان غذا و دارو از تولید شیرخشک‌های رژیمی و غذا‌های ویژه افزود: همه درخواست‌های تولید شیرخشک‌های رژیمی و غذا‌های ویژه در اسرع وقت بررسی و تسریع لازم در امور ثبت را انجام خواهد داد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: شیر خشک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی