تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

واکنش کنایه‌آمیز انتظامی به «توقیف» «می‌خواهم زنده بمانم»

رئیس سازمان سینمایی در پی توقف پخش سریال شبکه نمایش خانگی «می‌خواهم زنده بمانم» گفت: تنظیم‌گری فقط امر و نهی به صاحب اثر نیست، بلکه دفاع از حقوق او هم است.

کد خبر: ۹۳۹۲۳
۰۹:۰۷ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

واکنش کنایه‌آمیز انتظامی به «توقیف» «می‌خواهم زنده بمانم»

دیدارنیوز - حسین انتظامی در متنی کوتاه و کنایه‌آمیز که در توییتر منتشر کرده نوشته است: «هیچ سریالی توسط سازمان سینمایی توقیف نشده، زیرا موظفیم پای مجوزهایی که می‌دهیم بایستیم و در مقابل فشارها، طرف پدیدآورنده را بگیریم. 
تنظیم‌گری (رگولاتوری) فقط امر و نهی به صاحب اثر نیست بلکه دفاع از حقوق او هم هست.»

انتظامی همچنین در انتهای توییت خود به فیلم‌های و سریال‌های «خانه پدری»، «متری شیش و نیم»، «قصر شیرین» و «قورباغه» با هشتگ یاد کرده که در مقطعی با مشکلاتی از جنس حساسیت‌های نیروی انتظامی مواجه شدند.

دوشنبه، 10 خردادماه طبق روال هر هفته قرار بود قسمت جدیدی از سریال شبکه نمایش خانگی «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته پخش شود ولی از روز گذشته شایعه‌هایی مبنی بر ایرادهایی که نیروی انتظامی به سریل وارد کرده و مانع از ادامه پخش شده شنیده می‌شد تا اینکه شامگاه گذشته روابط عمومی فیلیمو از توقف پخش این سریال با درخواست نیروی انتظامی خبر داد.

بعد از آن سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) در واکنش به این اتفاق اعلام کرد، بر اساس بررسی‌های ساترا دغدغه‌های ناجا ناظر به جهان و جریان داستان و نیز شخصیت‌پردازی برخی کاراکترهاست که به نحوی خدشه به چهره نیروی خدوم انتظامی و کمیته‌های انقلاب اسلامی به عنوان شاکله ناجا محسوب شده است.
در اطلاعیه این سازمان آمده است که سریال بدون طی کردن هماهنگی‌های لازم با موسسه ناجی هنر آغاز به تولید کرده و ملاحظات در سریال مورد غفلت قرار گرفته است.

از سوی دیگر مرکز اطلاع رسانی و ارتباط معاونت اجتماعی ناجا اعلام کرده است که این سریال ایراد ماهوی شکلی و محتوایی داشته و داستان آن فاقد مستندات و بر مبنای تخیلات و رویاپردازی نویسنده بوده که نیازمند اصلاحات اساسی است و مراتب به عوامل و سازندگان اصلی سریال ابلاغ شده است. لذا علیرغم تعهدات اخذ شده در خصوص اعمال اصلاحات اقدامی صورت نگرفته است.

همچنین در اطلاعیه این مرکز آمده است: وقایع تحریف شده در این سریال موجبات نگرانی و تکدر خاطر تعداد زیادی از بینندگان را فراهم آورده و ادامه روند پخش این سریال در دست بررسی و رسیدگی است.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی