تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ظاهرا جای شاکی و متهم عوض شده است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات امروز نماینده مردم تبریز، گفت: ظاهرا جای شاکی و متهم عوض شده است و این افراد باید امروز پاسخگو باشند.

کد خبر: ۹۳۸۵۷
۱۵:۰۱ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

ظاهرا جای شاکی و متهم عوض شده است

دیدارنیوز - ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی و در واکنش به نطق میان دستور مسعود پزشکیان، گفت: متأسفانه امروز مباحثی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شد که وهن انقلاب اسلامی و مردم ایران بود.

وی بیان کرد: ظاهراً جای شاکی و متهم عوض شده است و کسانی که باید پاسخگوی وضعیت موجود، غارت اموال مردم در بورس، اختلاس‌های نجومی، بی‌برقی و بی‌آبی، کاهش ارزش پاسپورت ایرانی، برادرسالاری، باجناق سالاری و فامیل سالاری باشند، امروز شاکی شده‌اند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد امروز در جایگاه شاکی نشسته‌اند و در مقابل نهادهای انقلاب چون شورای نگهبان که مانع حضور نفوذی‌ها در مناصب حساسی چون ریاست جمهوری شده است، می‌ایستند.

رضایی متذکر شد: این افراد سال‌ها دولت را در اختیار داشتند و عجیب است که امروز طلبکار هستند و این افراد باید پاسخگو باشند، چرا که در دوره آنان پارتی بازی و حیف و میل اموال کشور چون نفت اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: این خوی استکباری است که زمانی که این افراد تأیید صلاحیت یا انتخاب می‌شوند از مردم و شورای نگهبان تمجید می‌کنند و زمانی که شورای نگهبان آنان را رد صلاحیت و مردم آنان را قبول نمی‌کنند، اغتشاش می‌کنند و سطل آشغال آتش می‌زنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور به جای باندبازی و دخالت در فرآیند انتخابات و تلاش برای تشکیل دولت سوم روحانی بهتر است فکری به حال نان، آب، برق، مرغ و تخم مرغ مردم کنید و سوال این است شما که نمی‌توانید این شرایط را کنترل کنید، پس چرا به دنبال تشکیل دولت سوم روحانی هستید؟


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی