تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

کامبک ایران در والیبال لیگ ملت‌ها، هلند اولین قربانی جوان‌ها

در سومین روز از مسابقات لیگ والیبال ملت‌ها، بازی تیم ملی ایران و هلند در نهایت با پیروزی روحیه‌بخش و شیرین بازیکنان ایران تمام شد.

کد خبر: ۹۳۷۰۳
۱۶:۴۷ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

کامبک ایران در والیبال لیگ ملت‌ها، هلند اولین قربانی جوان‌ها

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها در ریمینی ایتالیا وارد سومین روز خود شد و در نخستین بازی فرانسه با نتیجه ۳-۱ بر استرالیا پیروز شد. دومین بازی، اما بین ایران و هلند برگزار شد که از جهاتی برای بازیکنان ما اهمیت ویژه‌ای داشت. بعد از دو شکست مقابل ژاپن و روسیه، تیم ملی ایران نیاز وافری به پیروزی داشت و به همین خاطر با تمام قوا در برابر نارنجی‌ها قرار گرفت. خبر خوب این بود که سعید معروف هم به بازی رسید.

با اعلام ولادیمیر آلکنو ایران با ترکیب ۱۴ نفره سعید معروف (کاپیتان)، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، مرتضی شریفی، بردیا سعادت، صابر کاظمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی (لیبرو) و امیرحسین اسفندیار مقابل هلند پا به این رقابت‌ها گذاشت.

ساعتی قبل از شروع بازی با تصمیم ولادیمیر آلکنو، مرتضی شریفی و بردیا سعادت در ترکیب ۱۴ نفره بازی ایران مقابل هلند جایگزین میلاد عبادی‌پور و امیر غفور شدند. به این ترتیب تیم جوان ایران در برابر هلندی به میدان رفت که دو شکست را در روز‌های قبل تجربه کرده بود. هلند در سه ست به روسیه باخت، اما در برابر ژاپن با اینکه جلو بود، اما ۳-۲ نتیجه را واگذار کرد.

از همان دست اول مشخص شد که ایران برای برد به میدان آمده و جوانان ایران بازی خوبی در مقابل هلند به نمایش گذاشتند و از همان ابتدا جلو افتادند و در نهایت با امتیاز ۱۸ ـ ۲۵ این گیم را بردند. در ست دوم هلند کمی بهتر شد وتا امتیاز ۲۳ با ایران پایاپای جلو رفت، اما باز هم این دست نیز با امتیاز ۲۳ ـ ۲۵ به سود ایران تمام شد.

در ست سوم، اما هلند با اینکه ۵ امتیاز از ایران عقب افتاد، اما در امتیاز بالای ۲۰، حتی از ایران جلو زد. با این حال بازیکنان ایران بازی را برگرداندند و در نهایت بازی با نتیجه ۲۸ ـ ۳۰ به سود ایران تمام شد و بلندقامتان ما نخستین پیروزی خود را به دست آوردند. به نظر بهترین دستاورد این بازی، اعتماد به نفسی بود که چهره‌های جوان تیم ملی به دست آوردند و باید منتظر شکوفایی آن‌ها در بازی‌های بعدی بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی