تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کوواچیچ؛ ۱۰ دقیقه، ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان

هافبک کروات چلسی با قهرمانی در لیگ قهرمانان صاحب یک رکورد جالب توجه شد و موفق شد بعد از سه گانه با رئال مادرید یک لیگ قهرمانان دیگر با چلسی به دست بیاورد.

کد خبر: ۹۳۶۲۵
۱۲:۱۸ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

کوواچیچ؛ ۱۰ دقیقه، ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان

دیدارنیوز - به نقل از دیلی میل ، چلسی با تک گلی که هاورتز به ثمر رساند در فینال لیگ قهرمانان اروپا منچستر سیتی را شکست داد تا برای دومین‌بار در تاریخ خود به قهرمانی در این رقابت بزرگ دست پیدا کند.

متئو کوواچیچ در این دیدار از دقیقه ۸۰ برای تیمش به میدان آمد و توانست سهمی در قهرمانی تیمش ایفا کند و برای چهارمین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کند. 

کوواچیچ قبلا ۳ بار زمانی که در رئال مادرید بود، قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورد البته او در هیچ کدام از فینال های رئال مادرید حضور نداشت. در دو فینال او روی نیمکت بود و در یک فینال نیز در فهرست ۱۸ نفره حضور نداشت.

بالاخره کوواچیچ در این دیدار بازی در فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرد و توانست با کسب چهارمین قهرمانی در لیگ قهرمانان، در زمره پرافتخارترین بازیکنان این تورنمنت لقب گیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی