تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

نورپردازی پل معلق آسمان با سیستم‌های نوین

شهردار منطقه۲ گفت:طرح نورپردازی پل معلق آسمان با هدف بهره گیری از نور در ارتقای زیبایی‌های بصری و ایمنی فضا‌های شهری اجرا شد.

کد خبر: ۹۳۵۲۵
۱۶:۳۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

نورپردازی پل معلق آسمان

دیدارنیوز ـ حسن صفات، با اعلام این خبر گفت: پل معلق آسمان به عنوان بزرگترین پل معلق کشور به طول ۲۸۵ متر یکی از نماد‌های پایتخت است که بوستان نهج‌البلاغه را به بوستان پردیسان متصل می‌کند و به‌طور همزمان ۲۰۰ نفر بازدیدکننده می‌توانند روی عرشه آن تردد و توقف کنند.

صفات افزود: با توجه به نقش نورپردازی در ارتقای زیبایی منظر شهری و همچنین افزایش ایمنی فضا‌های شهری، طرح نورپردازی پل معلق با استفاده ۴۱۰ عدد پروژکتور LED اجرا شد.

وی تلفیق رنگ با قابلیت برنامه ریزی و کنترل از راه دور و مجهز به سناریو نویسی بی نهایت را از قابلیت‌های این نورپردازی برشمرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، شهردار منطقه ۲ ادامه داد: بوستان نهج البلاغه وپل معلق آسمان به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران موفق شده است بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بسیاری را برای دیدن این تفرجگاه شهری جذب کند و نورپردازی صورت گرفته چشم اندازی زیبا و متفاوت‌تر به این مکان تفریحی داده است.

صفات در ادامه به نورپردازی پل‌های سواره رو اشاره کرد و افزود: تلاش شده است با اجرای نورپردازی شهروندان نمایی بسیار زیبا از شهر را در شب مشاهده کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نورپردازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی