تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واکنش مهاجم ایرانی به احتمال انتقالش به دو باشگاه مطرح اوکراین

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا لوهانسک گفت: من هم شنیده‌ام که دو باشگاه شاختاردونتسک و دیناموکیف اوکراین به جذب من علاقه دارند اما برایم مهم نیست کجا بازی کنم.

کد خبر: ۹۳۵۰۴
۱۵:۳۴ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

واکنش مهاجم ایرانی به احتمال انتقالش به دو باشگاه مطرح اوکراین

دیدارنیوز - اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی به صورت قرضی از تیم فنرباغچه ترکیه راهی تیم زوریا لوهانسک اوکراین شده است. این بازیکن فصل گذشته در زوریا بازی کرد و احتمالاً این باشگاه اوکراینی بند قرارداد دائمی او را فعال کند.
این در حالی است که گفت می‌شود این مهاجم مدنظر دو تیم مطرح اوکراین یعنی دیناموکیف و شاختار دونتسک هم قرار گرفته است.

به نقل از سایت «football24» اوکراین، اللهیار صیادمنش در واکنش به احتمال انتقالش به یکی از این دو باشگاه گفت: من هم در مورد علاقه دینامو و شاختار به خودم چیزهایی شنیده‌ام اما فعلاً نمی‌خواهم به آن فکر کنم. درباره شایعات توضیحی نمی‌دهم. در تابستان زمان زیادی برای فکر کردن در مورد آینده وجود دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مردم ایران از دینامو و شاختار اطلاعاتی دارند؟ تاکید کرد: بله مردم ایران دو باشگاه را می‌شناسند و می‌دانند دو تیم بزرگ اوکراین هستند که هر فصل در لیگ‌های اروپا بازی می‌کنند. فکر می‌کنم محبوبیت شاختار در ایران بیشتر باشد چون بازیکنان برزیلی معروف در آن بازی کرده‌اند.

«آیا دوست دارید به کارتان در لیگ اوکراین ادامه بدهید؟» صیادمنش در پاسخ به این سئوال گفت: می‌خواهم یک انتخاب درست داشته باشم. برایم مهم نیست کجا بازی کنم. در اوکراین همه چیز برای من مناسب است. در لیگ اوکراین تیم‌های خوبی وجود دارد. مهمترین چیز این است که پیشرفت کنم. اجازه بدهید ببینیم در اوضاع برای فصل آینده چطور رقم می‌خورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی