تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

حبیب نورماگومدوف نام سرمربی جدید رئال مادرید را لو داد

حبیب نورماگومدوف، اسطوره رقابت های UFC، معتقد است که آنتونیو کونته سرمربی بعدی رئال مادرید خواهد بود.

کد خبر: ۹۳۳۶۰
۰۹:۳۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

حبیب نورماگومدوف نام سرمربی جدید رئال مادرید را لو داد

دیدارنیوز - روز گذشته بود که یک شوک بزرگ به هواداران رئال مادرید وارد شد و همانطور که پیش‌بینی می‌شد زین الدین زیدان به شکل رسمی از هدایت این باشگاه کناره‌گیری کرد؛ این دومین باری است که مرد فرانسوی طی این سال‌ها دست به این اقدام می‌زند و حالا رئال مادرید باید به دنبال جانشینی برای او باشد.

در ساعات گذشته شایعات در رابطه با جانشین احتمالی زین الدین زیدان در رئال مادرید به اوج خود رسیده است. همچنین از افرادی نظیر مائوریسیو پوچتینو، رائول گونزالس و آنتونیو کونته به عنوان اصلی ترین شانس‌های هدایت پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا نام برده می‌شود.

حبیب نورماگومدوف، قهرمان و اسطوره رقابت‌های UFC، یک هوادار متعصب رئال مادرید محسوب می‌شود و طی سال های اخیر این موضوع را به شکل علنی نشان داده است. در همین ارتباط نورماگمدوف اکنون از سرمربی آینده رئال مادرید پیش بینی جالبی داشته و معتقد است که آنتونیو کونته در رقابت‌های فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست.


منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی