تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تاثیر قطعی برق در مراکز واکسیناسیون

معاون درمان ستاد کرونای استان تهران گفت: در حال حاضر مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا مجهز به ژنراتور هستند.

کد خبر: ۹۳۳۰۸
۱۱:۲۶ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۰

تاثیر قطعی برق در مراکز واکسیناسیون/کرونا

دیدارنیوز ـ نادر توکلی معاون درمان ستاد کرونای استان تهران، با اشاره به لزوم رعایت زنجیره سرد برای واکسن‌های کرونا، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام گرفته در ستاد کرونای استان تهران با اداره برق قطعی برق در مراکز واکسیناسیون و بیمارستان‌ها رخ نخواهد داد.

او ادامه داد: به طور کلی مراکزی که واکسیناسیون در آنجا انجام می‌شود مجهز به باتری و دیزل ژنراتور هستند و نگهداری واکسن در این مراکز با مشکلی روبه رو نمی‌شود.

معاون درمان ستاد کرونای تهران گفت: باید واکسن‌های کرونا در زنجیره سرد نگهداری شوند و به طور معمول واکسن در هر مرکز یا خانه بهداشت در همان روز به افراد تزریق می‌شود.

توکلی افزود: با هماهنگی‌های انجام گرفته با اداره برق بیمارستان‌های تهران دچار قطعی برق نمی‌شوند و دستگاه‌های اکسیژن ساز مورد نیاز بیماران بدون مشکلی کارایی لازم را خواهند داشت.

برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی