تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

یک رویای دور از دسترس در فکر بارسلونا

بارسلونا قصد دارد شانس خود را برای همکاری با پپ گواردیولا، سرمربی موفق منچسترسیتی امتحان بکند.

کد خبر: ۹۳۲۶۰
۱۴:۱۲ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۰

یک رویای دور از دسترس در فکر بارسلونا

دیدارنیوز - خوان لاپورتا دیروز در ملاقاتی با رونالد کومان به این سرمربی هلندی اعلام کرده تا دو هفته آینده به دنبال گزینه ای جانشین برای او خواهد بود و به نظر می رسد رئیس جدید بارسلونا تمایلی به ادامه همکاری با کومان ندارد.
 
گرچه همه اخبار حول محور احتمال حضور ژاوی روی نیمکت بارسلوناست، اما نشریه اسپورت امروز با تیتر "لاپورتا در رویای پپ"، مدعی شد اولویت اول مدیران بارسا همکاری دوباره با پپ گواردیولا خواهد بود. خوان لاپورتا تصور می کند بازگشت پپ گواردیولا بهترین گزینه ممکن برای بارسلونا خواهد بود. خود لاپورتا بود که در سال 2008 و بعد از جدایی فرانک رایکارد تصمیم به همکاری با پپ گواردیولا گرفت و در ادامه بهترین مقطع تاریخ باشگاه بارسلونا با این سرمربی اسپانیایی رقم خورد.

البته پپ گواردیولا تا سال 2023 با منچسترسیتی قرارداد دارد و راضی کردن مدیران این باشگاه به فسخ قرارداد با این سرمربی موفق چندان هم آسان نیست. پپ گواردیولا در فصول اخیر روی نیمکت این تیم انگلیسی عملکرد فوق العاده داشته و شنبه شب می تواند قهرمانی در لیگ قهرمانان را نیز به فهرست افتخارات این باشگاه اضافه بکند. دیدار مقابل چلسی اهمیت زیادی در آینده پپ گواردیولا خواهد داشت و در صورت قهرمانی سیتی، راضی کردن مدیران این باشگاه به فسخ با سرمربی اسپانیایی آسان تر است.

همچنین بازگشت پپ گواردیولا روی آینده لیونل مسی نیز تاثیرگذار خواهد بود. کاپیتان آرژانتینی بارسلونا بهترین دوران خود در این باشگاه را زیر نظر گواردیولا سپری کرد و در واقع بارسلونا در صورت توافق این سرمربی، با یک تیر دو نشان زده و لیونل مسی را نیز راضی به ماندن خواهد کرد.

اما برنامه بعدی خوان لاپورتا توافق با پپ گواردیولا در تابستان سال آینده است. در واقع ممکن است بارسلونا به همکاری با رونالد کومان، سرمربی هلندی و فعلی خود برای یک فصل دیگر ادامه داده و در تابستان سال 2022 زمینه حضور پپ گواردیولا در این باشگاه را فراهم سازد.

البته بر خلاف بارسلونا، شرایط در منچسترسیتی بقدری خوب است که راضی کردن خود پپ گواردیولا هم آسان نیست. این باشگاه قصد دارد در تابستان امسال دست به خرید بزرگی زده و هری کین را هم به خدمت بگیرد. اما در بارسلونا شرایط برعکس بوده و این تیم در بحران مالی بزرگی دست و پا می زند. اما امید خوان لاپورتا به رابطه خوبش با پپ گواردیولا بوده و با تکیه بر همین موضوع قصد دارد دوباره مقدمات حضور این سرمربی موفق را در نوکمپ فراهم سازد.

پپ گواردیولا اخیرا خانه ای بزرگ و مجلل در شهر بارسلونا خریداری کرده و همین موضوع شایعات بازگشت او را افزایش داده است. البته اگرچه حضور او رویای بزرگ لاپورتا است، اما رئیس جدید باشگاه می داند که راضی کردن پپ گواردیولا برای جدایی از منچسترسیتی آنهم در این شرایط فوق العاده بسیار دشوار خواهد بود. به هر حال هنوز تکلیف نیمکت بارسلونا مشخص نیست و در صورت عدم توافق با گزینه های مورد نظر، احتمالا این باشگاه به همکاری با رونالد کومان ادامه خواهد داد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی