تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

جلیلی: برنامه‌های عملیاتی را با حضور در میدان تدوین کرده‌ایم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از تدوین برنامه عملیاتی برای دولت آینده با حضور «میدانی» در سراسر کشور خبر داد.

کد خبر: ۹۳۱۷۴
۰۸:۵۵ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۰

جلیلی: برنامه‌های عملیاتی را با حضور در میدان تدوین کرده‌ایم

دیدارنیوز - سعید جلیلی اظهار کرد: در آستانه انتخابی بزرگ برای عبور از نارسایی‌های کنونی هستیم؛ نه فقط عبور از نارسایی‌ها بلکه جهشی بزرگ و ارتقایی در سطح و شان ملت ایران.

وی تاکید کرد: برای این جهش باید جهادی بزرگ انجام شود و اگر ملت و مسئولان‏، عزم جدی برای جهش جدی داشته باشیم می‌توانیم در چهار سال آینده موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم.

جلیلی لازمه تحقق این هدف را، داشتن اراده و برنامه دانست و افزود: برای این هدف به برنامه‌ای جدی مبتنی بر مطالعات عمیق نیاز است.

وی گفت: ما هشت سال است که با جوانان، محققان، استادان برجسته دانشگاه‌ها‏، مدیران موفق‏، صاحبان حرف و صنایع مختلف و استفاده از تجارت جهانی به برنامه رسیدیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: این طور نبوده است که این برنامه را صرفا در جلسات، بررسی کرده باشیم بلکه در میدان حضور یافتیم و به ۳۱ استان، شهرستان‌ها، روستاها و شهرک‌های صنعتی رفتیم و مسائل را از نزدیک بررسی کردیم و در جلسات مختلف در دانشگاه‌های کشور حضور یافتیم و به جمع بندی رسیدیم.

جلیلی تاکید کرد: امروز کشور نه فقط به خوبی باید اداره شود بلکه باید جهشی بزرگ در پیش داشته باشیم و این هدف با همت ملت ایران و انتخاب شایسته آنان قابل تحقق است تا در چهار سال آینده بتوانیم جهشی بزرگ داشته باشیم.
وی این جهش و جهاد بزرگ را با اتکا به توانمندی‌های ملت ایران حتما قابل تحقق دانست.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی