تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تقدیر از فردریک وایزمن در دوهفته کارگردانان کن

بخش دوهفته کارگردانان جشنواره فیلم کن اعلام کرد با اعطای جایزه کالسکه طلایی از «فردیک وایزمن» مستندساز آمریکایی تقدیر خواهد کرد.

کد خبر: ۹۳۱۰۶
۱۵:۵۰ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

تقدیر از فردریک وایزمن

دیدارنیوز ـ پنجاه و سومین دوره بخش دو هفته کارگردانان که سالانه از سوی انجمن کارگردانان فرانسه و به موازات جشنواره فیلم کن برگزار می‌شود، امسال جایزه کالسکه طلایی خود را در روز افتتاحیه به «فردریک وایزمن» مستندساز آمریکایی ساکن فرانسه اعطا خواهد کرد.

پنجاه و سومین دوره بخش دو هفته کارگردانان کن از تاریخ ۷ تا ۱۷ جولای (۱۶ تا ۲۶ تیر) برگزار می‌شود.

انجمن کارگردانان فرانسه در بیانیه‌ای «فردریک وایزمن» را به سبب مجموعه آثار ارزشمند که اثری غیرقابل انکار در تاریخ سینما از خود بر جای گذاشته مورد تمجید قرار داد.

جایزه کالسکه طلایی بخش دو هفته کارگردنان کن از سال ۲۰۰۲ و برای تقدیر از فیلمسازان در عرصه بین المللی اعطا می‌شود که آثارشان دارای کیفیت نوآورانه وجسارت در کارگردانی و تولید است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی