تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سخنگوی صنعت برق اعلام کرد: احتمال افزایش مصرف برق در هفته آینده

سخنگوی صنعت برق گفت: پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیانگر آن است که هفته آینده دمای هوا افزایش یابد و برهمین اساس احتمال افزایش مصرف برق وجود دارد که توصیه می‌شود مشترکان از مصارف غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر: ۹۳۱۰۱
۱۵:۳۹ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

 افزایش مصرف برق در هفته آینده

دیدارنیوز ـ مصطفی رجبی مشهدی در یک پیام تصویری افزود: با توجه به بهبود شرایط دمایی و همکاری خوب مشترکان صنعتی، کشاورزی و خانگی، امروز محدودیت‌ها به حداقل ممکن رسیده است و در صورت تداوم همکاری مردم، امروز مشکلی در تامین برق نخواهیم داشت.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان ساخت: برای هفته آتی، با توجه به افزایش دما، پیش‌بینی می‌شود که مصرف برق افزایش قابل توجهی داشته باشد.

رجبی مشهدی گفت: بر این اساس از همه مشترکان درخواست می‌شود تا حد امکان از مصارف غیرضروری در ساعت اوج مصرف خودداری کنند.

وزیر نیرو از افزایش ۱۹ درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته خبر داد.

رضا اردکانیان با اشاره به در پیش بودن ایام گرم سال و ضرورت مدیریت مصرف انرژی در کشور، گفت: وزارت نیرو با تمام ظرفیت در تلاش برای خدمات‌رسانی برقی در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: البته اصلاح الگوی مصرف نیاز امروز جامعه ایرانی بوده و با توجه به سطح بالای میانگین مصرف انرژی در کشور باید کار‌های فرهنگی و اقناعی لازم برای مدیریت مصرف انجام گیرد.

وزیر نیرو توضیح داد:خاموشی‌های اخیر در کشور ناشی از دو مسئله مهم خشکسالی و مصارف غیرمتعارف است و باید در این راستا تدابیر جدی اندیشیده شود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: مصرف برق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی