تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آنتورپ به دنبال دروازه‌بان جدید و بیرانوند به دنبال راهکار

یک سایت بلژیکی اعلام کرد علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم فوتبال آنتورپ به دنبال پیدا کردن یک راهکار است.

کد خبر: ۹۳۰۹۰
۱۹:۰۰ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

آنتورپ به دنبال دروازه‌بان جدید و بیرانوند به دنبال راهکار

دیدارنیوز - علیرضا بیرانوند نخستین فصل از حضورش در فوتبال اروپا را با تیم آنتورپ بلژیک پشت سر گذاشت اما تجربه چندان موفقی در این تیم نداشت و در بیشتر مسابقات نیمکت نشین بود. بیرانوند که همچنان با آنتورپ قرارداد دارد چند روز پیش با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود تاکید کرد که از رفتن به فوتبال اروپا رویایی داشته و برای رسیدن به این رویا می جنگد. بیرانوند در حالی بر تلاش خود برای بازی در آنتورپ و ادامه کار در فوتبال اروپا تاکید دارد که بعضی از رسانه‌های بلژیک از احتمال خرید دروازه بان جدید توسط باشگاه آنتورپ خبر داده‌اند.

«پاتریک گوتس» مهاجم پیشین آنتورپ در خصوص وضعیت آنتورپ برای بازار نقل و انتقالات بر ضرورت جذب بازیکن در پست‌های مختلف از جمله دروازه تاکید کرده است. گوتس به سایت «voetbalprimeur» گفت: «در بخش دفاعی نیاز به جذب یک بازیکن با کیفیت از جمله یک دروازه بان است. بوتز، بیرانوند و دی ولف دارای کیفیت هستند ولی هیچکدام از این دروازه بان ها نتوانستند نشان بدهند که دروازه بان شماره یک هستند.»

از سوی دیگر سایت «nieuwsblad» در گزارشی به ورودی و خروجی‌های تیم‌های بلژیکی در نقل و انتقالات پرداخته است. این سایت نام بیرانوند را در میان خروجی‌های آنتورپ قرار نداده ولی درباره دروازه بان ایرانی نوشت: «بیرانوند مثل ماتیاس و بنسون به دنبال یک راهکار است.»

با توجه به اینکه سال جام جهانی در پیش است، به نظر می‌رسد بیرانوند نیاز دارد که دقایق بیشتری برای تیم باشگاهی خود بازی کند و احتمالاً در این صورت در آنتورپ ماندنی خواهد بود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی