تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

آقای گل‌محمدی حق نداری درباره خانواده و برادر من اینطور صحبت کنی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت‌های یحیی گل محمدی در خصوص برادرش واکنش نشان داد.

کد خبر: ۹۳۰۸۲
۱۴:۴۶ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

آقای گل‌محمدی حق نداری درباره خانواده و برادر من اینطور صحبت کنی

دیدارنیوز - مرتضی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی این تیم با ذوب‌آهن گفت: ما نباید نگاه به جایگاه ذوب آهن در جدول رده‌بندی میکردیم. این تیم شجاعانه بازی کرد و به دنبال حداقل امتیاز بود تا در این بازی شکست نخورد. نیمه نخست چنگی به دل نمی‌زد. اما در نیمه دوم با دو تغییر جریان بازی به سود پرسپولیس عوض شد.

وی افزود: خوشحال هستم کمال توانست به خوبی جای سید جلال را پر کند. بعد خوشحالم که به مهدی عبدی بازی رسید و توانست یکی دیگر از گل‌های حساسش را به ثمر برساند. از طرفی امید عالیشاه بعد دو بازی غیبت به خوبی ظاهر شد و کیفیت خودش را به رخ کشید. پرسپولیس در بازی حساسی به برتری رسید و اگر در این بازی پیروز نمی‌شود می‌توان گفت قافیه را به سپاهان باخته بود.

وی در خصوص حواشی این بازی گفت: وقتی سهیل مهدی از نزدیک برای تماشای این بازی می‌رود به خوبی مشخص می‌شود که چقد شرایط حساس است. مردم اصفهان همیشه خون‌گرم و مهمان نواز بودند اما نمی‌دانم چه شده که در این دو سفر آخر پرسپولیس برای ما مشکل به وجود می‌آید. این برای شهر اصفهان و مردمش زشت و زننده است. برخی به دنبال آن هستند تا شرایط را پرسپولیس را وارد حاشیه کنند و تمرکز بازیکنان را برهم بزنند اما ما نشان دادیم هر چقدر ما را تحریک کنند ما بهتر عمل خواهیم کرد. همین حالا از اصفهان ۴ امتیاز گرفته‌ایم که کار هر تیمی نیست.

فنونی زاده در مورد صحبت‌های یحیی گل محمدی در خصوص برادرش که حواشی ایجاد کرده بود، اظهار داشت: یحیی گل محمدی حق ندارد در مورد خانواده من صحبت کند هرچند که سرمربی تیم محبوب من باشد. اگر بار دیگر این موضوع بخواهد تکرار شود جور دیگری با ایشان برخورد خواهم کرد. یحیی بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد و باید به تیم خود بچسبد و تمرکز روی آن داشته باشد تا بار دیگر قهرمان شویم و نباید خودش با دست خودش تیم را وارد حاشیه کند.  امیدوارم این موضوع تکرار نشود چرا که ساکت نخواهم نشست.

وی افزود: عیسی آل کثیر زحمت کشیده است و گلزنی می‌کند. اما بهتر است با توجه به حساسیتی که روی او وجود دارد کمی مدیریت کند تا مشکلی به وجود نیاید تا بار دیگر با محرومیت مواجه شود.

او در خصوص حضور تیم ملی در دور مقدماتی جام جهانی بیان کرد: اسکوچیچ بهترین نفرات را برای حضور در این مسابقات دعوت کرد. مطمئن باشید وحید هاشمیان نیز نقش مهمی در این انتخاب‌ها داشته است. قطعا ما کار سختی در بحرین خواهیم داشت و آنها میزبانی را گرفتند تا بتوانند به دور بعدی صعود کنند. اما امیدوارم با همت و غیرت بازیکنان بتوانیم از این مرحله صعود کنیم

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
4
21
با این برادر عتیقه ات
فروید سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
6
20
آقا مرتضی شما هم به اخوی بفرمائید راجع به سرورش صحبت نکنه با تمام احترامی که برای شما قائلم اگر برادرتون یکبار دیگه راجع به سرورش حرف بزنه جوابش رو طور دیگه ای میدم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
0
2
ببین تو اصن عددی نیستی اگه پرسپولیسی هستی باید کاسه کوزه اون داداش گوریلتو بهم بزنی نه اینکه واسه یحیی خط و نشون بکشی تو کجای فوتبالی سی میلیون هوادار وقعی جانانه پشت یحیی هتن شما پیش کسوتای حسود زیاد هستین که از موفقیت دیگران دارین میمیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
0
2
ایشون فوتبالش تموم شده با این کارها داره خودشو نشون میده ، لااقل یه کم به مشکلات تیم خودت برس و
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
0
1
کمی به برادر بزرگواران و هم نصیحت کنید که حرف های نامرتبط به زبان نیاورند هر هایی, هویی به دنبال خواهد داشت
حیران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
1
2
آقا مرتضی ازاینکه جنابعالی شان ومنزلتت و شخصیتت با برادرت یکسان نیست شکی نیست.. اگر اخویتان هم سرش تو کار خودش باشه مطمن باش به نفع خودشه.. بنظرت ایشان هرچه دوست داره بگه وآقا یحیی باید ساکت بمانه وچیزی نگه.. آیا بهترنبوذ شما بجای تهدید به برادرت راه وروش ومرام رو یاد بدید یهدشم شخصیت آقا یحیی برای همگان مشخصه و ایشان بی احترامی به خانوادت نکرده وتنها جواب برادر عزیزت رو که پا رو فراتر گذاشته داده..
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی