تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بازگشت استاد دانشگاه شریف که به یک دختر تجاوز کرده بود

یکی از اساتید دانشگاه شریف که طبق گزارش‌های خبری منتشر شده در خبرگزاری‌ها بنابر حکم کمیته انضباطی اساتید این دانشگاه اخراج شده بود، کلاس او از ترم جدید در این دانشگاه برقرار خواهد بود.

کد خبر: ۹۳۰۲
۱۶:۲۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - متن نامه‌ی ۱۶۵ نفر از دانشجویان هوافضای دانشگاه شریف در آبان ماه سال گذشته به وزارت علوم منتشر شده، در پی می‌آید:

«در نیم سال اول تحصیلی ۹۴-۹۵ تعرض و دست درازی یکی از اساتید دانشکده هوافضا دانشگاه شریف به یکی از دانشجویان دختر پس از بررسی های فراوان به صدور حکم اخراج استاد مذکور از دانشگاه صنعتی شریف توسط کمیته انضباطی اساتید منجر شد؛ اما در کمال ناباوری هیئت تجدید نظری در دانشگاه علامه طباطبایی (ره) حکم وی را به یک سال انفصال از خدمت تقلیل بخشید.

ریاست دانشگاه صنعتی شریف به طور کامل در جریان اتفاقات پیش امده قرار دارند و بر خلاف برخی اساتید حامی ایشان در دانشکده، بر این عقیده اند که فرد خاطی می بایست اخراج می شد؛ اما علیرغم تلاش های ایشان باز هم توفیقی در جلوگیری از حضور استاد خاطی در دانشگاه شریف حاصل نگردید.

از آنجا که حضور این استاد در فضای دانشگاه در روزهای گذشته سبب سلب آرامش دانشجویان و اساتید شده است و به نوعی تعرض به حریم امن دانشجو و تعدی به حیثیت دانشگاه تلقی می گردد، دانشجویان امضا کننده این نامه از حضرتعالی درخواست دارند به استناد جایگاه قانونی خود برای حفظ شان و منزلت جایگاه استاد و احترام به شخصیت و حریم دانشجویان برترین دانشگاه صنعتی کشور نسبت به اخراج استاد خاطی از دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهید و با اخذ تدابیر شایسته از بروز این گونه مسائل در آینده جلوگیری فرمایید.»

این نامه به حسن عابدی جعفری، محمود صادقی، علی مطهری و محمدرضا عارف رونوشت شده بود.

بازگشت استاد دانشگاه شریف که بک یک دختر تجاوز کرده بود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۳
غیر قابل انتشار : ۰
محدثه
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
1
3
وای عجب کار وحشتناکی
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی