تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

وزرای احمدی‌نژاد سکونشین مجلس یازدهم

در انتخابات هیات رئیسه سال دوم، امیرحسین قاضی زاده هاشمی کرسی نایب رئیسی را به شوق ریاست جمهوری رها کرد تا پای عبدالرضا مصری به هیات رئیسه باز شود.

کد خبر: ۹۳۰۰۱
۱۰:۵۲ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

وزرای احمدی‌نژاد سکونشین مجلس یازدهم

دیدارنیوز - برخلاف اولین اجلاسیه مجلس یازدهم اجلاسیه دوم حرف و حدیث زیادی نداشت یا اگر هم بود در هیاهوی انتخابات و غوغای رد صلاحیت‌ها گم شد و تقریبا نتیجه و ترکیب هیات رئیسه برای دومین سال همان ترکیبی شد که پیش‌بینی‌اش چندان دور از ذهن نبود.

محمدباقر قالیباف که نقد ریاست قوه مقننه به نسیه ریاست جمهوری را ترجیح داده بود پاداش این رفتار خود را دریافت کرد و برای یکسال دیگر بر کرسی ریاست تکیه زد، هرچند آراء او تغییر نکرد و همان ۲۳۰ رأی سال اول را از نمایندگان گرفت.
بعد از آن نوبت به رای گیری برای نواب رئیس رسید ماجرا کمی تغییر کرد و حالا امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که توانست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و در صف کاندیداهای اصلی برای کرسی ریاست جمهوری قرار بگیرد از خیر نائب رئیسی مجلس گذشت و این رقابت به نام علی نیکزاد نماینده اردبیل و البته وزیر مسکن دولت محمود احمدی‌نژاد و عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه، وزیر رفاه دولت نهم بدون حضور رقیب سوم  رقم خورد.

در این رای گیری آرای نیکزاد نسبت به سال گذشته ۱۰ رای بیشتر بود و با فاصله یک رای پیشتاز بودن از عبدالرضا مصری توانست جایگزین امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی بشود و کرسی نائب رئیس اول را از آن خود کند و عبدالرضا مصری با ۲۰۵ رای در این تقسیم غنایم مجلس یازدهم کرسی نائب رئیس دوم را به دست آورد. 

 

اجلاسیه

کاندیداهای نواب رئیس

تعداد آرا

اول

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

۲۰۸

علی نیکزاد

۱۹۶

دوم

علی نیکزاد

۲۰۶

عبدالرضا مصری 

۲۰۵

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی