تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رئیس جمهور آینده وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را به سامان برساند

یک نماینده مجلس گفت: شاید در دو یا سه دهه گذشته در ایران برنامه اداره کشور چندان اهمیت نداشت اما امروزه مردم مطالبه‌گر و حساس شده‌اند. بنابراین، نامزدی موفق خواهد بود که برای اداره کشور برنامه عملیاتی داشته باشد و بتواند این برنامه را برای قضاوت عمومی در اختیار مردم قرار دهد.

کد خبر: ۹۲۹۳۸
۰۸:۴۱ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

رئیس جمهور آینده وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را به سامان برساند

دیدارنیوز - پرویز اوسطی در مورد فضای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات یک پدیده سیاسی - اجتماعی در مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی است که امورات را تحت تأثیر و تغییر قرار می‌دهد. کسانی که به عنوان نامزد انتخاباتی تأییدیه می‌گیرند باید با رعایت قانون مداری، اخلاق و شفافیت فعالیت کنند تا مشارکت حداکثری را رقم بزنیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس «مشارکت حداکثری» را مهم ترین اولویت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: انتظار مردم این است که شخصی مسئولیت پذیر، مدیریت قوه مجریه را به دست گیرد. رئیس جمهور بعدی ایران کار سختی در پیش خواهد داشت.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: به نامزدها توصیه می‌کنم که حفظ وحدت و یکپارچگی را در اولویت خود قرار دهند، این مهم، توصیه مقام معظم رهبری است. کشور ما از سیاسی کاری و شعارزدگی آسیب‌های زیادی دیده است.

اوسطی با بیان اینکه بخشی از برنامه نامزدها در مناظرات انتخاباتی مشخص می‌شود، گفت: یکی از شاخص‌های جدی مردم برای انتخاب نامزدها، بررسی برنامه‌ها برای اداره کشور است. شاید در دو یا سه دهه گذشته در ایران برنامه اداره کشور چندان اهمیت نداشت اما امروزه مردم مطالبه‌گر و حساس شده‌اند. بنابراین، نامزدی موفق خواهد بود که برای اداره کشور برنامه عملیاتی داشته باشد و بتواند این برنامه را برای قضاوت عمومی در اختیار مردم قرار دهد.

این عضو مجمع نمایندگان استان کردستان به ضروت ارائه برنامه‌ برای اداره کشور تأکید کرد و گفت: کشور ما در شرایط حساسی قرار دارد پس یا باید منابع بفروشیم و یا کار و تلاش کنیم. رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود باید به مسیر تلاش و توجه به ظرفیت‌های درونی پایبند باشد. چشم دوختن به بیرون مرزها تا به اینجای کار نفعی برای ما نداشته است. امیدوارم رئیس جمهور بعدی وضعیت افتصادی و معیشتی مردم را به سامان نسبی برساند.

اوسطی در پایان در خصوص امکان اجماع سازی در جبهه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان اظهار کرد: به نظرم احتمالا اجماع اکثر قریب به اتفاق نامزدهای اصولگرا با سید ابراهیم رئیسی است. به نظرم کشور سه مسئله دارد. فساد، رانت و سوء مدیریت. مردم نامزدی را انتخاب خواهند کرد که به حل سه مسئله فوق اهتمام بورزد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی