تیتر امروز

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

عراقچی: امیدواریم در این دور از مذاکرات وین به راه حل‌های نهایی دست یابیم

رییس هیات ایران در مذاکرات وین با بیان این که امروز دور جدید این مذاکرات آغاز می‌شود، گفت: مسائل جدی و مهمی هنوز کماکمان وجود دارد که باید حل و فصل شود.

کد خبر: ۹۲۹۱۲
۱۷:۱۱ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

عراقچی مذاکرات

دیدارنیوز: سید عباس عراقچی، عصر روز سه شنبه پیش از نشست کمیسیون مشترک برحام گفت: مسائل جدی و مهمی هنوز کماکمان وجود دارد که باید حل و فصل شود.

عراقچی با بیان اینکه امروز دور جدید مذاکرات ما با کشور‌های ۱+۴ آغاز خواهد شد افزود: در ادوار گذشته (چهار دوره گذشته) پیشرفت‌های نسبتا خوبی داشتیم و مسیر مشخصی را طی کردیم و می‌دانیم مسیر روشنی را باید طی کنیم.

وی با تاکید بر این که مسائل جدی و مهمی کماکان باقیمانده که باید حل و فصل شود، خاطرنشان کرد: امروز دوباره مذاکرات را شروع می‌کنیم و امیدوار هستیم در طول مذاکرات چند روزه ان‌شاءالله بتوانیم به راه‌حل‌های نهایی دست یابیم.

این دیپلمات ارشد کشورمان، در مورد نشست‌های جانبی که در حاشیه نشست کمیسیون مشترک برجام داشته است هم گفت: نشست اصلی کمیسیون مشترک محلی است که در کنار آن مذاکرات به صورت‌های دوجانبه و چند جانبه رسمی و غیررسمی برگزار شود.

وی در همین ارتباط ادامه داد: حتی پیش از شروع کمیسیون مشترک گفتگو‌های دوجانبه را داشتیم. الان ملاقات خیلی خوبی را با هیأت روسیه داشتم و با هم مسائلی که در مذاکرات باید به آن پرداخته شود، مرور کردیم و الحمدالله اشتراک مواضع خوبی در اکثر آن‌ها وجود دارد.

برچسب ها: برجام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی