تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پروانه سلحشوری: اصلاح‌طلبان به هیچ عنوان از همتی حمایت نمی‌کنند

من شنیدم دوستان اصلاح‌طلب گفتند، انتخابات را تحریم نمی‌کنند بلکه اعلام می‌کنند که به دلیل نداشتن گزینه، به کسی رای نمی‌دهند. او درباره احتمال حمایت کارگزاران و اعتدالی‌ها از همتی گفت: حمایت کنند، به نظر مردم رای نمی‌دهند.

کد خبر: ۹۲۸۶۶
۱۷:۱۷ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
 
پروانه سلحشوری: اصلاح‌طلبان گزینه‌ای در میدان برای حمایت ندارند
 
دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: پروانه سلحشوری در واکنش به اعلام غیررسمی اسامی ۷ نفر ار داوطلبان ریاست جمهوری و شرایط حال حاضر اصلاح‌طلبان به سرویس سیاسی دیدارنیوز گفت: اصلاح‌طلبان در جبهه اصلاحات گفته بودند اگر از میان گزینه‌های آن‌ها کسی تایید صلاحیت شود با توجه به رقابتی شدن انتخابات گزینه خود را معرفی و حمایت می‌کنند. به شکلی که پیش رفته است، اصلاح‌طلبان گزینه‌ای ندارند و طبیعتا از کسی حمایت نخواهند کرد.

وی افزود: من شنیدم دوستان اصلاح‌طلب گفتند، انتخابات را تحریم نمی‌کنند بلکه اعلام می‌کنند که به دلیل نداشتن گزینه، به کسی رای نمی‌دهیم. البته این احتمال هم وجود دارد که اصلاح‌طلبان بدنه خود را ترغیب کنند از میان گزینه‌های موجود به یکی رای بدهند، این هم محتمل است. این دیدگاه شخصی من نیست و با توجه به ارتباطاتی که داریم، این شکل از تحلیل هم به گوش می‌رسد.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم خاطرنشان کرد: گزینه‌های موجود پایگاه رای ندارند حتی اگر اصلاح‌طلبان از یکی از آن‌ها حمایت کند. جبهه اصلاحات در بیانیه انتخاباتی خود گفته بود که از کسانی حمایت می‌کند که در بین ۱۴ گزینه باشند. گرچه از آن ۱۴ نفر ۹ نفر ثبت نام کردند. آن ۹ نفر هم هیچکدام تایید نشده اند.

این فعال اصلاح‌طلب در باره عبدالناصر همتی گفت: به هیچ وجه همتی مورد حمایت اصلاح‌طلبان قرار نمی‌گیرد. البته از نظر بعضی از اصلاح‌طلبان اقایان مهرعلی زاده و همتی اصلاح‌طلب شناخته می‌شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که با وجود اینکه معتقدید گزینه‌های موجود رای آور نیستند، اگر همه طیف‌های اصلاح طلب از یکی از دو گزینه موجود حمایت کنند، احتمال پیروزی اصلاح‌طلبان وجود دارد؟ اظهار کرد: گزینه‌ای وجود ندارد که پشت سر او قرار گیرند و در عین حال حتی همان گزینه‌هایی که جبهه اصلاحات معرفی کرده بودند، در جامعه با استقبال روبرو نمی‌شدند.

سلحشوری درباره احتمال حمایت کارگزاران و اعتدالی‌ها از همتی گفت: حمایت کنند، به نظر مردم رای نمی‌دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی