تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

درخواست مجمع مسلمانان اروپا برای محاکمه نتانیاهو در لاهه

مجمع مسلمانان اروپا خواستار محاکمه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیوان کیفری بین‌المللی شد.

کد خبر: ۹۲۸۱۶
۱۱:۳۱ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری آناتولی، مجمع مسلمانان اروپا (EMF) با صدور بیانیه‌ای خواستار محاکمه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیوان کیفری بین‌المللی به دلیل تجاوزات اخیر این رژیم به فلسطین شد.

در این بیانیه آمده است: اکنون و پس از آنکه موج تشدید تنش در خاورمیانه به دلیل اقدامات مسئولان اسرائیل در حال گسترش است، جامعه جهانی باید قبل از اینکه عواقب آن غیرقابل برگشت شود، از این اقدامات وحشیانه جلوگیری کند.

این مجمع در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: نتانیاهو در این روزها و به دلیل تمایلش به ماندن در راس قدرت به هر هزینه‌ای دولتش را به یک فاجعه می‌کشاند و خون فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها را می‌ریزد.

این مجمع که بیانگر اراده مسلمانان در بیش از ۳۶ کشور در اتحادیه اروپا است، همچنین آورده است: نباید بگذارند که این جلاد (نتانیاهو) از مجازات فرار کند. نتانیاهو باید شخصاً در مورد رفتار غیرانسانی با ملت فلسطین، نقض حاکمیت آنها و هتک حرمت مقدسات اسلامی مجازات شود.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی