تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

مردم سوریه روز ۲۶ می حرف خود را خواهند زد

رئیس سندیکای روزنامه‌نگاران سوریه در گفتگوی اختصاصی با مهر گفت: مردم سوریه در روز ۲۶ ماه می یعنی روز انتخابات حرف خود را خواهند زد و پیام خود را به جهانیان ارسال خواهند کرد.

کد خبر: ۹۲۷۶۷
۰۹:۴۸ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

مردم سوریه روز ۲۶ می حرف خود را خواهند زد

دیدارنیوز - «موسی عبدالنور» رئیس سندیکای روزنامه نگاران سوریه در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری مهر به موضع‌گیری درباره انتخابات ریاست جمهوری سوریه که قرار است در روز ۲۶ ماه می یعنی چهارشنبه هفته جاری (پنجم خرداد) برگزار شود، پرداخت.

وی افزود: همه فعالیت‌هایی که ملت سوریه به آن اهتمام می‌ورزد به مثابه پیامی قبل از انتخابات سوریه است. رئیس سندیکای روزنامه نگاران سوریه اعلام کرد: مردم سوریه در روز انتخابات حرف خود را خواهند زد.

موسی عبدالنور گفت: همانطوری که سوری‌های مقیم خارج سوریه با مشارکت باشکوه خود در بیستم ماه جاری صحنه‌های بی بدیل خلق کردند، مردم سوریه در روز ۲۶ ماه می‌حرف خود را خواهند زد و پیامی به همه جهانیان ارسال خواهند کرد.

وی تاکید کرد: سوری‌ها این پیام را ارسال خواهند کرد که احدی حق دخالت در انتخابات سوریه را ندارد و این موضوعی است مربوط به خود سوری‌ها و مردم سوریه درباره آن تصمیم می‌گیرند و این تصمیمی حاکمیتی است که سوری‌ها رقم می‌زنند.

رئیس سندیکای روزنامه نگاران سوریه در ادامه با اشاره به حملات و هجمه‌های رسانه‌ای به ویژه در شبکه‌های اجتماعی برای تاثیرگذاری بر تصمیم سوریه این تحرکات را بی ثمر دانست و اعلام کرد که این فشارها راه به جایی نخواهد برد و ملت سوریه با تمام توان در صحنه انتخابات حضور خواهد یافت و دستاورد بزرگی را رقم خواهد زد.

وی از ادامه تلاش برای نابودی تروریست‌ها در سوریه و بیرون راندن اشغالگران با کمک ملت، رهبری سوریه و ارتش و متحدان دمشق سخن گفت.

موسی عبدالنور در پاسخ به سئوالی درباره ارتباط میان تحولات اخیر فلسطین و جنگ غزه و تحولات سوریه نیز تاکید کرد: تحولات سوریه اصلاً به خاطر پایبندی و حمایت سوریه از موضوع فلسطین رخ داده است. موضوع فلسطین یک موضوع اصلی و اساسی برای سوریه است و سوریه حامی مقاومت است. دمشق طی سالهای نبرد با تروریست‌ها همواره حامی قوی آرمان فلسطین بوده است.

رئیس سندیکای رونامه نگاران سوریه با اشاره به دیدار اخیر میان گروه‌ها و جریانات فلسطینی و بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به تاکید دمشق بر حمایت از آرمان فلسطین اشاره کرد و گفت: نبرد در سوریه، فلسطین و لبنان یکی است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی