تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

افزایش 23 درصدی ماموریتهای اورژانس در اردیبهشت ماه

اورژانس 115 گیلان در اردیبهشت ماه 1400 موفق به امدادرسانی به 7734 مصدوم و بیمار اورژانسی شده است.   رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان از...

کد خبر: ۹۲۶۹۰
۱۶:۵۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰

 

افزایش 23 درصدی ماموریتهای اورژانس در اردیبهشت ماه

اورژانس 115 گیلان در اردیبهشت ماه 1400 موفق به امدادرسانی به 7734 مصدوم و بیمار اورژانسی شده است.  

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان از امداد رسانی به 7734 مصدوم و بیمار اورژانسی در اردیبهشت ماه 1400 خبر داد.

 دکتر پیمان اسدی با اشاره به افزایش 23/35درصدی ماموریتهای اورژانسی نسبت به مدت مشابه در سال قبل اظهار کرد: از کل ماموریتهایی که اورژانس 115 انجام داده است، 6138مورد غیر تصادفی و 1596مورد مربوط به ماموریتهای تصادفی بوده است و در مجموع 4893 نفر از بیماران و مصدومان در بیمارستان های استان بستری شده اند.

 رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان همچنین تعداد مشاوره های پزشکی و ماموریت های موارد مشکوک به کووید 19 در استان گیلان را در این مدت 1288 مورد عنوان کرد.

وی با اشاره به این نکته که اورژانس 115گیلان در روزهای اخیر پرکارترین روزهای خود را پشت سر میگذارد افزود: میزان تماس هایی که با مرکز اورژانس گیلان برقرار شده است در این مدت 11596 مورد بوده است.

دکتر پیمان اسدی در پایان یادآورشد: مردم با رعایت پروتکل های ارائه شده از سوی ستاد مقابله با کرونا می توانند از خود و خانواده خود در برابر مبتلا شدن به این ویروس خطرناک محافظت نمایند.

گفتنی است: اورژانس 115 گیلان با دارا بودن 541 پرسنل مجرب ، مجهز به 67 پایگاه شهری و جاده ای، 134 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه موتورلانس، 1 دستگاه بالگرد و 1 دستگاه اتوبوس آمبولانس می باشد.

 

"روابط عمومی اورژانس گیلان"

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی