تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

همکاری اردن و مصر برای عدم تکرار جنگ غزه

وزرای خارجه اردن و مصر در دیداری در امان درباره تحولات فلسطین و احیای روند صلح خاورمیانه بحث و گفتگو کردند.

کد خبر: ۹۲۶۷۵
۱۹:۰۰ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰

همکاری اردن و مصر برای عدم تکرار جنگ غزه

دیدارنیوز - به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با سامح شکری، همتای مصری‌اش گفت: اردن برای ممانعت از تکرار آنچه در غزه رخ داد با مصر ارتباط مستمر خواهد داشت. ما برای ایجاد یک افق سیاسی جهت رسیدن به صلح عادلانه و فراگیر تلاش می‌کنیم. ما درباره چگونگی تحرک در آینده با برادرانمان و جامعه جهانی برای تضمین عدم تکرار چنین اتفاقاتی گفتگو کردیم.

الصفدی بر لزوم تضمین ادامه آتش‌بس و ممانعت از هرگونه اقدامات تحریک‌آمیز در قدس تأکید کرد و گفت که باید با پرونده محله "شیخ جراح" اینگونه برخورد کرد که یک جنایت جنگی است و باید با مهاجرت فلسطینی‌ها از آن مخالفت کرد.
الصفدی گفت: ما با مصر برای پایان دادن به تجاوزات اسرائیل در الاقصی و راه‌های بازسازی غزه به هماهنگی می‌پردازیم. نقش مصر در روند رسیدن به آتش بس اصلی و اساسی بود.

شکری نیز گفت: مسائل مشترک و در راس آن رنج و محنت مردم فلسطین و آسیب‌هایی که به فلسطینی‌ها در کرانه باختری رسیده هماهنگی بین مصر و اردن را برای مقابله با این شرایط و فعالیت مشترک به نفع مردم فلسطین ایجاب می‌کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی