تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
تابلو بورس

خرداد پرحادثه و سقوط تاریخی بازار بورس

وقتی شاخص کل بورس در نیمه سال ۱۳۹۷، ۷ هزار واحد ریخت، بزرگ‌ترین سقوط بازار طی یک بازه ده ساله رخ داده بود، اما امروز و در آغازین روز ماه خرداد شاخص کل بورس بیش از ۲۷ هزار واحد افت داشت.

کد خبر: ۹۲۳۵۹
۱۳:۰۹ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰

تابلوی بورس شاخص کل هم وزن فرابورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۱ خرداد، شاخص کل بورس، شاخص کل هم‌وزن و شاخص فرابورس روندی نزولی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۲.۳۹ درصد نزول کرد و ۲۷ هزار و ۵۹۱ واحد کاهش داشت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۱۲۷ هزار و ۲۵۳ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش ۴ هزار و ۸۹۷ واحدی بر روی ۳۹۲ هزار و ۸۵ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فملی»، «فارس»، «کگل»، «شستا»، «کچاد»، «تاپیکو» و «شپنا». شش نماد از این هفت نماد منفی بودند.

نماد‌های «برکت»، «شستا»، «خودرو»، «فملی»، «خساپا»، «ثامید» و «اپال» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «فگستر»، «فتوسا»، «ساوه»، «کرمان»، «وسپهر»، «شگویا» و «بپاس» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۱۳ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۵۴ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز بیش از۹۷۵ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۱۲۸ واحد ریزش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۶۶۲ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «بپارس»، «آریا»، «زاگرس»، «هرمز»، «شگویا»، «ذوب» و «صبا».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
حسن کی میمیری یه ملت جشن بگیره؟؟؟
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی