تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ده‌ها زخمی در حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

نظامیان اسرائیلی پس از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی، نمازگزاران فلسطینی را در محوطه‌های این مسجد مورد حمله قرار داده و اقدام به سرکوب آنان کردند.

کد خبر: ۹۲۲۶۸
۰۸:۵۱ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰

ده‌ها زخمی در حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

دیدارنیوز - شاهدان عینی اعلام کردند، نظامیان صهیونیست با شلیک گاز اشک‌آور و بمب‌های صوتی قصد تخلیه مسجد الاقصی را داشتند که در نتیجه درگیری‌های شدیدی در این مسجد به وقوع پیوست.

در این درگیری‌ها بیش از ۴۰ نفر زخمی شدند.

از سوی دیگر، در مناطق مختلف قدس و کرانه باختری نیز فلسطینیان با اشغالگران اسرائیلی درگیر شدند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ساکنان کرانه باختری و قدس به نشانه پیروزی مقاومت در غزه دست به تجمع و تظاهرات زدند که نظامیان اسرائیلی آن‌ها را مورد حمله قرار دادند.

هلال احمر فلسطین شمار مجروحان درگیری‌های روز جمعه در قدس و کرانه باختری را ۸۳ نفر اعلام کرد.
در واکنش به این اقدمات رژیم صهیونیستی، تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن انتقاد شدید از این رژیم، تل‌آویو را به تضعیف تلاش‌های بین المللی با هدف آرام کردن اوضاع در منطقه متهم کرد.
در بیانیه‌ای که توسط خبرگزاری رسمی فلسطین "وفا" منتشر شد، تشکیلات خودگردان تأکید کرد که در حمله رژیم صهیونیستی به شهروندان در محله شیخ جراح و نمازگزاران مسجد الاقصی پس از نماز جمعه بیش از ۸۰ شهروند زخمی شدند.

تشکیلات خودگردان فلسطین ادامه سیاست تهاجم علیه اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان و حمله به نمازگزاران را مردود، محکوم و غیر قابل قبول خواند و هشدار داد این اقدامات باعث بازگشت خشونت و تنش می‌شود.
تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه خاطرنشان کرد که با این سیاست‌ها، دولت اسرائیل تلاش‌های بین‌المللی برای دستیابی به آرامش و توقف جنگ در غزه را به شکست می‌کشاند."

همچنین تشکیلات خودگردان از جامعه جهانی خواست که رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهد تا جلوی حمله به اماکن مقدس را گرفته و به وضعیت قانونی و تاریخی موجود در اماکن دینی احترام بگذارد.
استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل نیز با ابراز نگرانی از ادامه تنش در شهر قدس اشغالی، همه طرف‌ها را به خویشتنداری و احترام به اماکن مقدس فراخواند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی