تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

دومین گورخر باغ وحش صفادشت تلف شد

مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست از تلف شدن دومین گورخر باغ وحش صفادشت خبر داد.

کد خبر: ۹۱۹۲۱
۱۸:۳۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

دومین گورخر باغ وحش صفادشت تلف شد

دیدارنیوز: شهاب الدین منتظمی مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست در گفتگو با خبرنگار مهر، از تلف شدن یکی دیگر از گورخر‌های باغ وحش صفادشت خبر داد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان استانی محیط زیست در حال حاضر در محل باغ وحش حاضر شده‌اند، گفت: دلایل تلف شدن گورخر در دست بررسی است.

چهارم اردیبهشت ماه مسئولان باغ وحش صفادشت از خرید و ورود ۳ رأس گورخر آفریقایی (دو ماده و یک نر) خبر دادند و فیلم‌هایی از سوی دوستداران و فعالان محیط زیست از نحوه انتقال این ۳ حیوان منتشر شده است که نشان می‌داد نحوه انتقال با خشونت و بدون آگاهی از رفتار این گونه همراه است و به همین دلیل واکنش‌های بسیاری به باغ وحش داران و سازمان محیط زیست نسبت به این اتفاق صورت گرفت.

گورخر‌ها به دلیل مشکلات گمرکی سه روز در گمرک معطل ماندند و اما متأسفانه گورخر نر در مسیر انتقال به باغ‌وحش جان خود را از دست داده و لاشه آن تحویل باغ‌وحش می‌شود.

حال دو رأس گورخر دیگر هم آنچنان مساعد اعلام نشده بود و مسئولان باغ وحش ارم به بررسی دامپزشکان خود تکیه کرده و علت مرگ را استرس بیش از حد و ایجاد عفونت داخلی حین انتقال و وقفه بدون دلیل در گمرک بازرگان عنوان کردند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی