تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

جهاد اسلامی فلسطین: "شمشیر قدس" دستاوردهای بزرگی را محقق کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، این جنبش در جنگ با دشمن صهیونیستی به دستاوردهای بزرگی رسید و مصمم به تکمیل پیروزی است.

کد خبر: ۹۱۶۵۳
۱۷:۰۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

جهاد اسلامی فلسطین:

دیدارنیوز - به نقل از سایت فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات متجاوزانه امروز دشمن با جنگنده‌های اف۳۵ آمریکا به نوار غزه تلاشی برای  ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان بعد از حملات کوبنده مقاومت بود که توانست دشمن را در عمق مرکز آن خوار و ذلیل کند. رسانه‌های دشمن چهره شکست خورده آن را به تصویر کشیدند.

در این بیانیه آمده است: مقاومت دستاوردهای بزرگی را در جنگ "شمشیر قدس" محقق کرد و مصمم است تا برای گرفتن انتقام خون کودکانی که به دست قاتلان تروریست شهید شدند، پیروزی را تکمیل کند؛ همان قاتلانی که مردم ما را از شادی عید محروم و در زمان عبادت به آن‌ها تعدی کردند و تنها مقاومت را در برابرشان برای دفاع از قدس و مقدسات آن دیدند.
در این بیانیه آمده است: حمله به برج‌های مسکونی و تأسیسات غیرنظامی بدترین دلیل برای تروریسم دولتی است که دولت و ارتش صهیونیستی آن را در پیش گرفته‌اند. آمریکا نیز از این تجاوز پشتیبانی و در جنگ و تجاوز شرکت کرد. مقاومت دشمن را به زانو درخواهد آورد و اراده و عزم صاحبان حق برای توقف تجاوز باعث کوتاه شدن دست آن‌ها از قدس می‌شود.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی