تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

بیانیه نمایندگان در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطین و غزه

۲۵۰ نماینده مجلس در بیانیه ای از فعالیت مردم فلسطین و غره حمایت کردند و با استناد به سخنان رهبری اعلام کردند که از هر نوع امکانات مادی، معنوی و تقنینی در راه پیشبرد اهداف مقاومت فروگذار نکرده و سعی خواهند کرد با ارتباطات پارلمانی با دیگر کشورها اجماع منطقه‌ای علیه رژیم صهیونیستی را ایجاد کنند.

کد خبر: ۹۱۶۲۱
۱۳:۴۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

بیانیه نمایندگان در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطین و غزه

دیدارنیوز - سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز(یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از «آزادی قدس» را به شرح زیر قرائت کرد:

«قریب به ۸ دهه غصب، جنایت، کودک کشی و عربده‌کشی سگ هار آمریکا در منطقه با همکاری استکبار جهانی و غرب جنایت‌کار و توسعه طلبی همیشگی رژیم صهیونیستی و فرصت‌طلبی از موقعیت‌های مقطعی برای حمله به کشورهای مختلف اسلامی و نابودی زیرساخت‌های آنها و جاسوسی و ترور که در ذات این رژیم نهفته و تفکر تبعیض نژادی که در عقاید پوشالی و ساختگی آن رژیم وجود دارد، می‌گذرد که همه و همه با پیروزی انقلاب اسلامی رو به زوال گذاشته و ملت‌های مسلمان را بیدار کرده و آنان را به این سمت سوق داد که این غده سرطانی بدخیم را تا تمامی ابعاد پیکر جهان اسلام را درگیر نکرده است، باید ریشه‌کن کرد. این تفکر که از زلال جان ذخیره الهی در عصر حاضر یعنی خمینی کبیر نشأت می‌گرفت و امروز توسط خلف صالح او پیگیری می‌شود، به عالم اسلام و جوانان مسلمان بلکه تمام آزادی‌خواهان جهان روح تازه بخشید تا دیگر در برابر این جنایت‌ها سکوت نکرده و برای نجات این ملت ستم دیدهِ تنها قیام کنند. حاصل این تفکر انقلابی گروه‌های مقاومتی است که در سراسر اسلام بلکه غیر مسلمان هم شکل گرفته و هر روز در حال شکوفایی بیشتر است. تفکر مقاومتی که در وجود تک تک جوانان شیعه و سنی ریشه دوانده و هر روز جوانه‌های آن در کشورهای مختلف را در حال شکفتن می‌بینند. امروز جوانان زجر کشیده از جولان تا صحرای سینا و کرانه باختری رود اردن تا عمق سرزمین‌های ۱۹۴۸ و از سرزمین شبعا تا بوکمال و حلب و داریا و موصل و بغداد تا ارسال افغانستان و یمن در قامت جوانان حماس و ‌حزب الله در فلسطین و لبنان و فاطمیون افغانستان، باقریون سوریه، زینبیون پاکستان، حسینیون آذربایجان و یاران مهدوی شیخ زکزاکی در نیجریه و انصار الله یمن و نبویون و مدافعان حرم از ایران، دلاور مردان آماده به رزمی هستند که پشت حصارهای وحشت تنیده رژیم جعلی پیش رفته و با سرعت بخشیدن به شمارش معکوس نابودی این رژیم آماده اجرای هر فرمانی از سوی علمدار انقلاب اسلامی برای نابودی این رژیم کودک‌کش هستند. آنان آموخته‌اند که تنها درمان این بیماری طولانی، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، قیام مسلحانه در برابر غاصبان است و این تنها راه التیام زخم کهنه جهان اسلام و نجات پاره تن اسلام است. پیام مجلس یازدهم به رزمندگان مقاومت این است که ما منتخبان ملت ایران، این ام القری جهان اسلام، با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که فرمودند "هر کس در مقابل رژسم صهیونیستی بایستد، ما از او حمایت می‌کنیم." پشتیبان شما بوده و از هر نوع امکانات مادی، معنوی و تقنینی در راه پیشبرد اهداف مقاومت فروگذار نکرده و سعی خواهیم کرد با ارتباطات پارلمانی با دیگر کشورها اجماع منطقه‌ای بلکه بین المللی علیه رژیم سفاک صهیونیستی را ایجاد کرده و قدس شریف را از اشغال غاصبان آزاد و زمینه را برای ظهور منجی عالم فراهم کنید.»


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی