تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
تابلو بورس

زور خودروسازها نرسید و شاخص کل منفی شد

امروز نیز به مانند دیروز، شروع تغییرات بورس مثبت بود، اما در نیمه دوم روز نتوانست روند را حفظ کند و شاخص کل بورس و شاخص هم‌ارز بورس منفی شدند.

کد خبر: ۹۱۶۲۰
۱۳:۴۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

تابلوی بورس شاخص کل

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲ اردیبهشت، شاخص کل بورس و شاخص کل هم‌ارز روندی نزولی داشتند، اما شاخص کل فرابورس صعودی بود. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۰۷ درصد نزول کرد و ۷۸۹ واحد کاهش داشت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۱۸۸ هزار و ۸۰۶ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش ۴ هزار و ۲۰۴ واحدی بر روی ۱۴۰ هزار و ۴۹۷ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فارس»، «فولاد»، «فملی»، «کچاد»، «خودرو»، «خساپا» و «اپال». پنج نماد از این هفت نماد مثبت بودند.

نماد‌های «برکت»، «خودرو»، «شپنا»، «خزامیا»، «فملی»، «شبندر» و «کاما» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «کزغال»، «فگستر»، «آریا»، «کرمان»، «فروی»، «وسپهر» و «ذوب» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۷۳ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۳۶ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز بیش از۲۲۵ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی صعودی، ۱۱۳ واحد افزایش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۶۶۷ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «میدکو»، «زاگرس»، «آریا»، «هرمز»، «ذوب»، «رفع» و «بپارس».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی