تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سپاهان به دنبال صدر جدول

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران امشب با انجام سه بازی به اتمام می‌رسد.  

کد خبر: ۹۱۶۱۶
۱۳:۲۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

سپاهان به دنبال صدر جدول

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: پس از دربی پرماجرای جمعه شب و بازگشت پرسپولیس به صدر جدول، حالا نوبت سپاهان است که امشب شانس خودش را برای باز پس‌گیری صدر جدول امتحان کند. بازی سپاهان با مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد و به نظر می‌آید شرایط برای زردهای اصفهان خوب است و شاگردان محرم نویدکیا می‌توانند با یک بازی بیشتر به پله اول جدول بازگردند.

در مقابل شاگردان محمد ربیعی در نیم فصل دوم، در ۷ بازی فقط یک پیروزی را به دست آورده‌اند و سه مساوی و سه باخت در کارنامه مس کرمان ثبت شده و شرایط این تیم مطلوب نیست.

این دو تیم در شرایطی روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت که در این فصل دو بار با هم بازی کردند که مس رفسنجان در هر دو تقابل قبلی‌اش با سپاهان شکست خورده است. دیدار رفت دو تیم در لیگ که یک بازی جنجالی بود با پیروزی ۱-۲ سپاهان به پایان رسید و شاگردان محرم نویدکیا، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هم دوباره این تیم را شکست دادند تا مهدی کیانی نتواند تیم سابقش را ببرد و گل او باعث رسیدن مس به مرحله بعدی جام حذفی نشود.

دربی خودروسازان

عصر امروز در ورزشگاه شهر قدس، دو تیم سایپا و پیکان به دیدار هم خواهد رفت که این بازی به دربی خودروسازان مشهور است و عموما کارگران دو شرکت آن را دنبال می‌کنند. سایپا با استمرار نتایج ضعیف خود حالا وارد منطقه خطر شده و رده پانزدهم جدول را در اختیار دارد. فراز کمالوند که چند روزی از حضورش در میان نارنجی‌پوشان لیگ ایران می‌گذرد، باید هر چه زودتر فکری به حال تیمش بکند و یکی از باسابقه‌ترین تیم‌های لیگ برتر را از وضعیت بحرانی بیرون بکشد.

در مقابل، پیکان وضعیت متعادلی در فصل جاری دارد و با مهدی تارتار روزهای معمولی را پشت سر می‌گذارد. پیکان امید چندان زیادی به کسب سهمیه آسیا ندارد و از طرفی با این روند، خطری هم این تیم را برای سقوط به لیگ دسته یک تهدید نمی‌کند. در جدول رده‌بندی، پیکان با ۲۷ امتیاز در جایگاه نهم است و سایپا با ۱۹ امتیاز و یک بازی کمتر، در رتبه پانزدهم جا خوش کرده است.

نفت یا ماشین؟

در مسجدسلیمان هم بازی نفت این شهر با ماشین‌سازی، از اهمیت ویژه‌ای برای محمود فکری و اهالی این برخوردار است. شاگردان فکری در هفته‌های اخیر روند نسبتا خوبی را طی کرده‌اند اما همچنان این تیم امتیازات زیادی را باید جمع کند تا در لیگ برتر باقی بماند و هنوز در کنار تیم‌های حاضر در منطقه خطر است. فکری و شاگردانش در صورت شکست دادن تیم قعرنشین لیگ، می‌توانند تکانی به خود بدهند و چند پله در جدول بالا بروند.

ماشین‌سازی هم با توجه به وضعیتش در جدول و حال روز مدیریتی خود، کاملا در بحران فرو رفته و آخرین تلاش‌های خود برای بقا در لیگ را انجام می‌دهد. تیم ریشه دار تبریزی، فقط ۱۱ امتیاز کسب کرده و صرفا برای خروج از منطقه خطر حداقل باید ۱۰ امتیاز کسب کند که در فاصله ۹ هفته تا اتمام لیگ، کار سختی است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی