تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

مناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امیدواری را دو چندان کرده است

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در استان اردبیل امیدواری را به تغییر زندگی دو چندان کرده است.

کد خبر: ۹۱۵۲۳
۱۸:۱۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

مناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امیدواری را دو چندان کرده است

دیدارنیوز: افشین شیرزاده در مراسم معارفه مدیرکل جدید تأمین اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: سالی که گذشت سال حساس و مهمی برای کشور در رفع تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و گذر از شرایط سخت کرونایی بود که این اوضاع شرایط اقتصادی سختی را نیز برای مردم در حوزه‌های مختلف رقم زد.

وی به کسادی تولید، فعالیت اصناف و عدم رونق صادرات و واردات اشاره کرد و گفت: همه این شرایط به کاهش منابع درآمدی سازمان منجر شده چرا که درآمد سازمان تأمین اجتماعی متناسب با وضعیت اقتصادی و درآمدی مردم کشورمان رشد کرده و یا رو به کاهش می‌گذارد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل اثرگذاری مستقیم این منابع درآمدی را در بهبود شرایط سازمان یادآور شد و تصریح کرد: ۹۰ درصد تأمین منابع سازمان تأمین اجتماعی از محل حق بیمه است که در دل فعالیت اصناف، مشاغل، تولیدکنندگان و کارآفرینان قرار گرفته است.

شیرزاده افزود: ما نه تنها در این شرایط سخت دست از ایجاد تحول در سازمان تأمین اجتماعی برنداشتیم بلکه با تدبیر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گام اول متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و در گام بعدی ارائه خدمات الکترونیکی و حذف دفترچه و تمدید اعتبار آن‌ها به انجام رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سال ۸۸ یک بار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان آن هم به شکل ناقص اجرا شده بود، اما در فروردین ۱۴۰۰ متناسب‌سازی در گام دوم به شکل امیدبخش انجام شد به طوری که حقوق بازنشستگان به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان این افزایش حقوق را چراغ امیدی در دل بازنشستگان و از کارافتادگان اعلام کرد و ادامه داد: قطعاً این فرآیند‌ها با قوت و قدرت در استان اردبیل نیز به تناسب شرایط کشوری ادامه پیدا می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
شما چشماتون درصد تورم و افزایش و همسانسازی کشوری و لشکری را حتما نمیبیند که اینقدر ذوق زده شدهاید؟؟؟!!! و یا ...........
جامه بزرگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
0
0
واقعا شرم آوره که بوق و کرنا برداشتید و میگید مابه التفاوت فوق العاده عالی بازنشستگان بزودی پرداخت خواهد شد جواب اون مرد شریفی که ۲۰ سال سابقه داره و حداقل برای خانواده ای که پول یه روز تو جیبی شماست را چی می دید اونوقت ۴ برابر سایر سطوح را اضافه کردید شرمتان باد
سید رضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
0
0
مثلا به نظرتون فکر میکنید حالا به طور کاامل اجرا شده خوب برای خودتون میبرید و میدوزید البته بعله برای خودتون خوب شدو باید راضی باشید. مرد حسابی خجالت بکش الان کل حقوق من و امثال من یک سوم اضافه شده حقوق ضما و امثال شما نمیباشد ما نمیدونیم شما خودتان را زرنگ یا ما را بیسواد فرض میکنید اگر چنین است زهی خیال باطل اقایون کارشناس اقایون با سواد شما هنوز نمیتونید برای کل مستمری بگیران یک حقوق ثابت در نظر بگیرید بعد هر کس طبق سنوات خدمتی دریافتی داشته باشد نه اینکه سی سال خدمت دریافتی ۳۹۰۰ داشته باشد و بیست سال خدمت دریافتی ۴۲۰۰ حالا چرا اینطور چون ۲۰ ساله همسرو دو فرزند دارد ولی سی ساله ندارد زکی با این کارشناسیتون به نظر میاد اینطور انگار هم زیاد به خودتون زحمت نمیدین هم اینجوری نونتون بهتر تو روغنه البته وقتی پول مربی تیم ملی فوتبالو از این صندوق میدن پس باید دید که چقدر خر تو خره البته اونایی که اینکارو میکنن خودشونم کم منفعت نمیبرن که چنین کاری میکنن اره اقا شعار نده سازمان منابع نداره داره خوبم داره منتهی این دزدی و چپاولگریها نمیزاره وقتی این شرکتهای شستا همه زیر نظر اعوان انصار اقایون تبلیغات چی های اقای روحانی باشه خب معلوم دیگه منابعی نمیمونه نه میزارن بمونه حالا به اسم همسان سازی دوزا برای ما اضافه شده یه تومن برای خودتون انگار دارید صدقه میدید بابا یا خودتونو زدید به نفهمی یا نمیخواید بفهمید که این صندوق پول همین کارگران در طول سی سال هست که امثال شما مثل لاشخور افتادید به جونش والسلام اخرین کلام خجالت بکشید ما میفهمیم ما باز نشسته های امروز اوستاهای دیروز شما بودیم
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی