تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

جلودارزاده: باید با حضور نظامیان در انتخابات برخورد می‌شد

نماینده تهران در مجلس دهم گفت: متأسفانه امروز نیروهای نظامی مانند احزاب در حال فعالیت انتخاباتی هستند اما باید با حضور نظامیان در انتخابات برخورد می‌شد.

کد خبر: ۹۰۶۹۱
۱۲:۵۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰

جلودارزاده:

دیدارنیوز - سهیلا جلودارزاده در خصوص فضای انتخاباتی کشور، اظهار کرد:  شورای نگهبان اشخاصی که کمی امید در مردم ایجاد می‌کنند را رد صلاحیت می‌کند.

وی افزود: ناامیدی ناشی از این است که ملت احساس بن‌بست کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب بیان کرد: گاهی من به عنوان گروهی که قصد به دست گرفتن قدرت را دارم، فکر می‌کنم اگر مخالفان را ساکت و حذف کنم می‌توانم به ایده‌های خود دست یابم در صورتی که تاریخ و آموزه‌های دینی ما ثابت می‌کند که با مردم داری می‌توان حکومت کرد.

جلودارزاده گفت: ساکت کردن کارگران باعث بقا یک نظام نمی‌شود بلکه احقاق حقوق آنها موجب ابقا و ثبات نظام می‌شود. امروز یک قدم در جهت افزایش حقوق بازنشستگان برداشته شده و همین موضوع موجب شده زخم‌هایشان التیام یابد.

وی با بیان اینکه امید را عدالت ایجاد می‌کند، افزود: اگر عدل و همدلی در میان نهادها وجود داشته باشد، شاهد افزایش امید در بین مردم خواهیم بود.

نماینده تهران در مجلس دهم به حضور نظامیان در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب، گروهی از نظامیان که افرادی دلسوز و قوی بودند که قصد نقش آفرینی در سرنوشت کشور را داشتند. امام خمینی فرمودند اشخاص نظامی در سیاست دخالت نکنند که حرف کاملاً به جایی بوده است. بعد از جنگ زمانی که مسیر به قدرت رسیدن افراد تغییر کرد، باید کسانی که انگیزه و استعداد سیاسی داشتند، در احزاب جمع می‌شدند. امروز این افراد قصد فعالیت در عرصه نظامی و سیاسی را دارند که این راه‌، راهی اصولی نیست. 

جلودارزاده در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز نیروهای نظامی مانند احزاب فعالیت می‌کنند که باید با حضور نظامیان در انتخابات برخورد می‌شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
چرا عزیزم چطور اقای دکترمحمود می تواند باشد نظامی نمی تواند باشد ضمن اینکه خود محمود نظامیان راوارد سیاست کرد واز ان موقع انها امور کشورنددردست دارند خود دکتر حسن فرمایش کردن ولا ،مگرغیراینه، عزیزم جوش نزن که دیر شده
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی