تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
امام جمعه بابل در خطبه های نمازجمعه ؛

امام جمعه بابل: اتهام اعضای بازداشتی شورای شهر بابل فساد جنسی و اخاذی است

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امروز در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه بابل با ابراز تاسف از اتفاقات اخیر ‌و دستگیری پنج تن از اعضای شورای ‌شهر بابل اظهار داشت: متاسفانه صحنه‌ای که از سوی برخی اعضای شورای شهر بابل صورت گرفته، آبروی ‌بابل به عنوان شهر دارالمومنین و مهد علمای شیعه و شهدای استان مازندران ‌را برده‌اند‌.

کد خبر: ۹۰۵۱
۲۱:۵۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز -  امام جمعه بابل با اشاره به اینکه این خیانت‌‌ قابل اغماض و چشم‌پوشی نخواهد بود، تصریح کرد: ‌مصیبتی از این بالاتر برای این شهر نبود که این روزها بر مردم و متدیننین بابل حادث شد؛ در این چند روز بسیاری از خانواده‌های شهدا با چشمان گریان ‌ خواستار برخورد قاطع دستگاه ‌قضایی ‌‌با این افراد شنیع در شورای شهر بابل شدند.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به مسائل هفته گذشته شورای شهر بابل گفت: مسائل شورای شهر بابل و رسوایی‌ها اخیر که اتفاق افتاد مانند دملی چرکین بود که ترکید، خدا به ما رحم کرد که این افراد این موقع رسوا شدند، این صحنه یکدفعه بوجود نیامد و برخی از افراد رذل درون شورا از مدت‌ها قبل این اقدام‌ها را انجام می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: چشمانی ناظر این صحنه‌ها نبودند، این استان استانداری و نهادهای نظارتی ندارد و آیا اداره اطلاعات و نهادهای امنیتی خبر نداشتند، از ماه‌های قبل در تریبون نمازجمعه گلایه کردم و به من توصیه کردند که نگویم اما من دهان خود را نبستم و نمی‌بندم، بوی مشمئز رشوه‌ها و خیانت‌های آن‌ها را بارها به مسؤولان تذکر دادم، این مخصوص این شهر فقط نیست، این نمونه‌ای بود و متاسفانه چه راحت از این کارها می‌گذرند.

خطیب جمعه بابل ادامه داد: به بهانه تعامل به‌راحتی از این فسادها چشم پوشی می‌کردند، خدا را گواه می‌گیرم از رسوایی برخی از این افراد خوشحالم هر چند این روزها بر ما سخت می‌گذرد، سیدالشهدا(ع) وقتی خبر خلافت یزید را شنید جمله انالله و انا الیه راجعون را بر زبان جاری ساخت، مصیبتی بالاتر از این نیست، خانواده شهدا با چشمانی گریان به من مراجعه کردند و گفتند بچه‌های ما چه می‌شوند که این افراد مسؤول و متولی امور جامعه شدند، من هم همراه با این مردم می‌گویم انالله و انا الیه راجعون.

روحانی افزود: این افراد رذل در شورای شهر با همکاری برخی از افراد در بیرون، گردن کلفتی کردند، زنی را در این رابطه به فحشا کشاندند و دام پهن کردند، پول‌های کلانی برای حذف فیلم‌های غیر اخلاقی خود رشوه دادند و این خفت‌بارترین صحنه است که جانورهایی این‌چنین در این شهر نفوذ کنند.

امام جمعه بابل گفت: از اداره اطلاعات و دستگاه قضایی خواستاریم ‌این افراد خبیثت را ‌با شدیدترین حکم مجازات کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۱
یگانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
5
1
باید به سزای اعمالشان برسند و به شدیدترین نحو مجازات شوند خدای من کی قرار است فرج اتفاق بیفتد چقدر باید شاهد ظلم و فساد بود.
رضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
1
5
والله من هر چی به این مغز ناقص خودم فشار میارم نمیفهمم این ملت همیشه در صحنه ، این خون شهدا ، این خانواده های شهدا چرا فقط در خصوص مسائل جنسی که یه امر شخصی هستش به جوش میان من نمیخوام از اعضای شورای شهر بابل دفاع کنم اما قبل از فساد جنسی این آقایان فساد مالی و اداری این بزرگوران و خیلی های دیگه تو این مملکت محرزه اما همه نسبت به اون موضوعات بی تفاوت هستن و چه بسا جوک و لطیفه میسازن اما تا پای مسائل جنسی که علی القاعده یه موضوع شخصی و طبعا ارتباط مستقیمی با تخصص و وظایف کاری فرد نداره به میان میاد اینهمه حساس میشیم
التماس تفکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
نمی فهمی چون در مراسماتشون حضور نداری تا بدونی نسبت به اختلاس هم حساس هستن. و اینکه میگی ارتباطی با تخصص نداره اتفاقا برعکس تخصص این افرادی که ازشون دفاع می کنی در همین مسائل است وگرنه همفکرانشون درتهران نمی اومدن به جای کار اساسی و تغییر رنگ معماری ساختمانها ملتمس زنان و ماتیک و لاک بشن برای تغییر چهره شهر.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی