تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

خلیل‌زاد: اگر طالبان صلح نکند، آمریکا از تداوم دولت فعلی حمایت می‌کند

نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان اعلام کرد که اگر طالبان صلح نکند، ایالات متحده از تداوم دولت فعلی حمایت خواهد کرد.

کد خبر: ۹۰۴۵۸
۱۰:۲۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

خلیل‌زاد: اگر طالبان صلح نکند، آمریکا از تداوم دولت فعلی حمایت می‌کند

دیدارنیوز - به نقل از آناتولی، زلمای خلیل‌زاد، نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان طی مطلبی در حساب کاربری خود در صفحات اجتماعی اعلام کرد که اگر طالبان صلح نکند، ایالات متحده از تداوم دولت فعلی حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه یک توافق بین‌المللی برای صلح در افغانستان وجود دارد، گفت: کشور‌ها به حمایت از افغانستان ادامه خواهند داد و رهبران سیاسی در افغانستان نیز باید از این فرصت برای پایان دادن به جنگ ۴۰ ساله در این کشور به خوبی استفاده کنند

خلیل‌زاد تصریح کرد که وجود وحدت سیاسی در افغانستان ضروری است.

نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور افغانستان اخیرا طی یک سفر دوره‌ای به آلمان، قطر، ازبکستان، تاجیکستان و افغانستان رفت.

در حالی که تلاش‌ها برای صلح به منظور ایجاد ثبات در افغانستان ادامه دارد، از طرف دیگر خشونت‌ها نیز به طور فزاینده‌ای ادامه دارد.

وزارت دفاع افغانستان روزانه از کشته شدن ده‌ها شبه نظامی گروه طالبان خبر می‌دهد. از سوی دیگر گروه طالبان نیز از ادامه حملات مسلحانه به پاسگاه‌های نیرو‌های امنیتی خبر می‌دهد.

این درحالی است که نیرو‌های خارجی تا آخر ماه سپتامبر از افغانستان خارج خواهند شد. همچنین روند گفت‌وگوی صلح میان هیئت‌های دولت افغانستان و گروه طالبان در قطر همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر کنفرانس استانبول با محوریت روند صلح افغانستان پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد. در این نشست نمایندگان دولت افغانستان و گروه طالبان با حضور نمایندگان کشور‌های مختلف و سازمان ملل متحد در مورد آتش‌بس در افغانستان و نظام آینده این کشور مذاکره خواهند کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی