تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ستاره بارسلونا حریف تراکتور می شود؟ (عکس)

میرالیم پیانیچ، ستاره صربستانی بارسلونا ممکن است به زودی راهی فوتبال عربستان بشود.

کد خبر: ۹۰۳۴۲
۱۳:۲۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

ا حریف تراکتور می شود؟ (عکس)

دیدارنیوز - تابستان سال گذشته بود که دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا بر سر معاوضه میرالیم پیانیچ و آرتور ملو، دو هافبک خود به توافق دست یافتند و این جا به جایی غیرمنتظره انجام شد. اما تا اینجای فصل نه میرالیم پیانیچ قادر به تکرار درخشش گذشته خود بوده و نه آرتور ملو، به نظر می رسد هیچک از دو تیم از این معاوضه سودی نبرده اند.

میرالیم پیانیچ در طول فصل چند بار صراحتا به نیمکت نشینی های خود در نوکمپ اعتراض کرده و بعید است فصل بعد هم شاهد ادامه حضور این هافبک گرانقیمت در بارسلونا باشیم. اما او امروز در توئیتر خود تصویری از پرچم عربستان با عبارت "به زودی" منتشر کرده تا شایعاتی در مورد احتمال انتقال او به لیگ عربستان برای فصل بعد منتشر شود.

از النصر به عنوان مشتری احتمالی میرالیم پیانیچ نام برده شده و ممکن است به زودی شاهد انتقال او به این تیم زردپوش باشیم. النصر که موفق به صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان شد، در این مرحله باید به مصاف تراکتور برود و البته هنوز به صورت مقطعی محل برگزاری این دیدار مشخص نشده است. این در حالیست که در ابتدای فصل هواداران بارسلونا تصور می کردند با جذب میرالیم پیانیچ تا مدت ها شاهد حضور یک هافبک خلاق و گلساز در ترکیب خط میانی تیم محبوب شان خواهند بود، اما رویای درخشش در ترکیب بارسلونا برای این هافبک صربستانی زودتر از حد انتظار به پایان رسید.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی