تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

چک تراکتور به رشید مظاهری برگشت خورد (سند)

وکیل رشید مظاهری چک برگشت خورده باشگاه تراکتور را منتشر کرد.

کد خبر: ۹۰۳۱۸
۱۲:۲۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

تراکتور رشید مظاهری

دیدارنیوز - رشید مظاهری، گلر حال حاضر استقلال تهران و سابق تیم تراکتور که در جریان فسخ قراردادش با این باشگاه درگیر شکایت از سرخپوشان تبریزی شد، بعد از اعلام حکم به سودش توانست این باشگاه را محکوم به پرداخت ۲۰ درصد باقی مانده از قراردادش کند.

مظاهری که اواخر فصل گذشته با حضور ناگهانی در هیات فوتبال قراردادش را به صورت یک طرفه با باشگاه تراکتور فسخ کرد و چندی بعد به استقلال تهران پیوست،   در حالی با شکایت باشگاه تراکتور روبرو شد که مدعی شده بود این باشگاه در قرارداد او دست برده و به نوعی مرتکب جعل شده است و در همین راستا این بازیکن و وکیلش هم متقابلاً شکایتی از باشگاه تراکتور مطرح کردند و توانستند در کنار تبرئه خود، این باشگاه را محکوم کنند.

تراکتور در این حکم علاوه بر موارد مطرح شده، محکوم به پرداخت ۲۰ درصد از مانده قرارداد رشید مظاهری به این بازیکن شد و با وجود گذشت چند ماه از صدور حکم از سوی کمیته تعیین وضعیت و تایید آن از سوی استیناف، هنوز موفق به وصول طلب خود نشده است.

مظاهری چند روز قبل در صفحه شخصی خود خبر داد که موفق به دریافت مطالباتش از تراکتور نشده و قصد دارد از این باشگاه شکایت کند.

مهدی صادقی، وکیل رشید مظاهری در این خصوص اظهار داشت: در جریان شکایت از باشگاه تراکتور به دلیل جعل و دست بردن در قرارداد رشید مظاهری، تخلف باشگاه تراکتور مسجل و تایید شد و پس از آن در کمیته تعیین وضعیت باشگاه تراکتور را محکوم به پرداخت ۲۰ درصد باقی مانده از قرارداد رشید کردیم که این حکم در کمیته استیناف هم تایید شد.

وی افزود: با وجود اینکه طبق قانون باشگاه تراکتور موظف بود همان روز با ما تسویه حساب کند، ولی این باشگاه چکی را که به نام یک شخص بود به مبلغ باقی مانده طلب رشید در فدراسیون فوتبال گذاشته بود تا به ما پرداخت شود و تاریخ این چک ۱۰ اردیبهشت بود. اگرچه این اقدام مورد پذیرش ما نبود، ولی با پادرمیانی آقای نورشرق و به خاطر اینکه تراکتور بازی‌های آسیایی را در پیش داشت این چک را قبول کردیم. روز ۱۰ اردیبهشت وقتی به بانک مراجعه کردیم برای وصول چک، مبلغ در حساب موجود نبود و چک برگشت خورد و با شخص صاحب چک هم تماس گرفتیم خط خود را از دسترس خارج کرده و پاسخگو نبود.

وکیل مظاهری در پایان گفت: بعد از این ماجرا باشگاه تراکتور در فضای مجازی مطالبی عنوان کرد که خوشایند نبود و به همین دلیل ما تصویر چک برگشت خورده را در اختیار شما قرار دادیم تا صحت ادعای ما مشخص شود. با وجود رفتار صادقانه مظاهری و فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتور چنین رویه‌ای نداشت و به همین دلیل هم از مراجع قضایی فوتبالی و هم عمومی این موضوع را پیگیری کرده و از باشگاه تراکتور شکایت کردیم.

بدین ترتیب با توجه به اسناد منتشر شده و برگشت خوردن چکی که تراکتور بابت بدهی خود به مظاهری در اختیار این بازیکن قرار داده بود به نظر می‌رسد ماجرا میان طرفین به این راحتی‌ها قابل حل نباشد و باید منتظر اقدامات مظاهری و وکیلش در این خصوص و اعلام احکام مربوط به شکایت آن‌ها از باشگاه تراکتور باشیم.

باشگاه تراکتور به دلیل مشکلات مالی بدهی‌های داخلی و خارجی زیادی دارد و بازیکنان حال حاضر این تیم هم درصد قابل توجهی معوقه دارند که باشگاه هنوز اقدامی برای پرداخت آن‌ها انجام نداده است.

 

 مظاهری

 

 به رشید مظاهری برگشت خورد (سند)

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی