تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رسانه‌های اجتماعی پست‌های مرتبط با حملات صهیونیست‌ها به قدس را حذف کردند

براساس گزارش‌ها، فیسبوک، اینستاگرام و توییتر پست‌ها و هشتگ‌های مرتبط با حملات اخیر نظامیان صهیونیست به قدس اشغالی را سانسور و حذف کرده‌اند.

کد خبر: ۹۰۲۸۸
۱۱:۰۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

رسانه‌های اجتماعی

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری آناتولی، وب‌سایت مستقل «موندوویس» که درباره تحولات سرزمین‌های اشغالی، فلسطین و سیاست خارجی آمریکا اطلاع‌رسانی می‌کند، در پیامی توییتری از اقدام اینستاگرام و فیسبوک در سانسور مطالب مرتبط با محله شیخ جراح خبر داد.  

این وب‌سایت همچنین مطلبی را درباره اینکه اینستاگرام پست‌هایی با هشتگ قدس به انگلیسی و عربی را محدود کرده است، بازنشر کرد. کاربران در توییتر از شرکت‌های رسانه اجتماعی بابت سانسور محتوای مرتبط با درگیری‌ها در شیخ جراح انتقاد کرده‌اند.

نیوپرس گزارش داد که توییتر در حال مقابله با محتوای مرتبط با فلسطین است که جرایم آواره ساختن فلسطینی‌ها از محله شیخ جراح در قدس را افشا می‌کند و حساب کاربری آن به دست توییتر تعلیق شده است.

کاربر دیگری با هشتگ "شیخ جراح را نجات دهید" در توییتر نوشت که اینستاگرام کل پست‌های هایلات شده درباره آنچه در فلسطین رخ می‌دهد، حذف کرده است.

فلسطینی‌ها در قدس در اعلام همبستگی با ساکنان محله شیخ جراح دست به اعتراض زده‌اند که به تازگی به درگیری با پلیس رژیم صهیونیستی کشیده شده است. اعتراضات در شرایطی انجام می‌شود که دادگاه مرکزی صهیونیستی در قدس شرقی تصمیمی مبنی بر تخلیه هفت خانوار فلسطینی از خانه‌هایشان به نفع شهرک‌نشینان اسرائیلی در آغاز ۲۰۲۱ را تایید کرد.

اواخر روز جمعه، شمار مجروحان فلسطینی در جریان حملات نیروهای صهیونیست در مسجد الاقصی، شهر قدیمی و محله شیخ جراح در قدس شرقی به ۲۰۵ تن افزایش یافت. پلیس رژیم صهیونیستی با توسل به نارنجک صوتی و بمب دودزا برای سرکوب نمازگزاران در داخل محوطه حرم شریف در مسجد الاقصی وارد عمل شد.  

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی